Bukefalos 28 år!

Ett mirakel har skett!

Sv: Ett mirakel har skett!

Finns det större? Har aldrig hittat större än dom jag har :crazy: Å dom är enorma. (iaf om man jämför med råttorna) och dom har då aldrig lyckats tugga sönder dom heller :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Äh jag tänkte fel, tänkte på näst största :D
De allra största har jag haft förut iaf, de blev inte nerrivna men däremot söndertuggade :crazy:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Hur ouppfostrade råttor har du egentligen? ;) :D
Jag har ALDRIG lyckats få en enda söndertuggad flaska :confused:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

De är rätt snälla annars, men när det kommer till vattenflaskor är de marodörer. Och mycket mat går det åt också, de gräver ur matskålarna så allt hamnar i spånet istället.

Undrar hur mycket extra mat och vattenflaskor det gått åt egentligen... :angel: :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

:rofl: :rofl:
Ok.. dom är både ouppfostrade och har dåligt bordsskick ;)

Mina har iaf vett att äta upp det dom tappar utanför matskålen :D (oftast)
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Ja definitivt!

Ja det har mina med, men jag ser ju inte maten ordentligt så jag får snällt fylla på ändå ifall det är slut :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

haha, jo det är sant iofs. Apropå det... Hilda har blivit kräsen, å maten jag snällt står och blandar ihop till henne duger inte längre :mad: Nåt "recept" på mat jag kan testa?
 
Sv: Ett mirakel har skett!

ehum... har faktiskt testat barnmat, tror du hon äter? Nee :mad:

Den vanliga blandningen består av
*grynblandning
*musli
*rispuffar
*crispy lux
*torkade bananer (såna där bananchips)
*osaltade jordnötter (såna med skal som man ger fåglar)

plus div grönsaker, frukt osv, beroende på vad jag har hemma.

Å det enda hon äter av det där är bananchipsen och euroshoppers fruktmusli :crazy: Nån gurkbit duger väl nångång då o då.

Har aldrig haft en sån kräsen råtta innan *suck*
Svårmutad är hon oxå.
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Jo tänkte göra det, du vill inte byta en extremt kräsen liten råtta mot en som äter det mesta? :angel:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Glöm sånt hörrudu :p

Den enda råttan som kommer in här ny är en ny grabb från uppfödare :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

hahaha inget fel på lilla Hilda
Hon är ju bara en zooråtta som såldes alldeles för tidigt, å är väääääldigt kräsen... :angel:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Allt tvärt om mot vad jag vill ha då mao :D Jag vill ha en ganska lättfödd råtta :angel: :p
 
Sv: Ett mirakel har skett!

ehum.. d vet jag inte... men råttburen är vääääldigt intressant :crazy: kan väl inte vara så svårt å lära han att gå på fågelburen istället? :D :angel:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Det beror på, kan han öppna dörrar?

Jag är nämnligen en sucker för att glömma låsa till sovrummet vilket slutade med en död gerbil när jag var liten och hade dörröppnande katt :o
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Nee, så duktig är han inte.
apropå död gerbil.. kommer du ihåg mössen jag skaffade innan jag köpte Hilda :o

Ehum... gallerbur plus två katter = ingen bra kombination :crazy:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Hehe ok :D Tyvärr var våran Morris det så han hoppade och hoppade tills han fick upp dörren. In med en klo i buren och vips, död gerbil... De andra gav vi bort ganska snabbt efter det :p

Nix, de minns jag inte :o Huvva, inte kul att göra såna upptäckter precis :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Djur Diva http://www.mypetpages.net/artists/3340/0/e94c12acd932d8952f98946783c702ac.JPG...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 458
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Tanterna (Diva, Lolita och Cacharel) (Diva är svart slät, Cachen är svart krullig och Lolita är rödögd)...
2
Svar
27
· Visningar
1 572
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vad har ni sett för fåglar i år? Släng gärna in bilder också :) Här finns: Talgoxe Gråsparv Pilfink Sidensvans Gråsiska...
2
Svar
27
· Visningar
4 780
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Grattis Diva som fyller 2 år idag (3/1-06) :love:
Svar
11
· Visningar
852
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp