Bukefalos 28 år!

Ett mirakel har skett!

Sv: Ett mirakel har skett!

Åh vilka underbara rådisar ni har alla! :love:

Jag saknar mina pojkar sååå... :cry: Gav dom till en vän för jag trodde inte dom ville flytta så långt, men jag saknar dom!!! :(
 
Sv: Ett mirakel har skett!

ehum... du har väl inte linserna på ögonlocken? där gör dom ingen nytta :crazy:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

ehum... om du har ögonen öppna när du sätter in o tar ut linserna så är dom inte ivägen, däremot om du blundar så blir d nog lite större problem ;) :angel:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Men daah :p Jag menar ju förstås att ögonlocken kommer ivägen ändå för att linsen täcker för stor yta så man kommer inte åt hela ögonvitan :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Men med de måste man ju ändå peta i ögat :p

Hmm... Hur lyckas man egentligen gå från råtthängmattor till linser? :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

jadu... bra fråga.. hur lyckades vi gå från fågelkräk till torkställningar i andra tråden? :confused: :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Porrfilmer? Ohoj, nu är mitt minne väldiogt borta, en typisk grej som jag verkligen skulle minnas :o :angel: :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Tillfällig kontakt med hjärnan, kontakten bryts nog snart ska du se så ha inte alltför höga förhoppningar :angel: :devil: :banana: :D
 

Liknande trådar

Övr. Djur Diva http://www.mypetpages.net/artists/3340/0/e94c12acd932d8952f98946783c702ac.JPG...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 436
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Tanterna (Diva, Lolita och Cacharel) (Diva är svart slät, Cachen är svart krullig och Lolita är rödögd)...
2
Svar
27
· Visningar
1 568
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vad har ni sett för fåglar i år? Släng gärna in bilder också :) Här finns: Talgoxe Gråsparv Pilfink Sidensvans Gråsiska...
2
Svar
27
· Visningar
4 769
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Grattis Diva som fyller 2 år idag (3/1-06) :love:
Svar
11
· Visningar
848
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp