Bukefalos 28 år!

Ett mirakel har skett!

Sv: Ett mirakel har skett!

Haha jag vet inte, men kom på att jag aldrig har gett nån av mina råttor sparris..

Har iofs aldrig hört att det ska vara dåligt för dom. :confused:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Nej det har nog inte jag heller när jag tänker efter :confused:
Men att det skulle vara farligt har jag väldigt svårt att tro iaf..

Ey vet du, jag har hittat nya råttisar :D Nu ska man bara antingen fixa transporthjälp från vad-det-nu-hette eller så åker jag ner själv. Sötisarna är bara 2 dagar gamla idag :love:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Helgon :D

Var visst nån som fått hem en dräktig hona... Tänkte köpa två av honom om det är några hanar kvar, de är inte könsbestämda än. Men det lär nog gå skulle jag tro, två hanar borde ju finnas i en kull på 10 iaf :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Oja :D

De flesta blir svarta iaf, några ser ut att bli ljusa... Och så blir alla dumbo.

Du får hålla tummarna för att jag får mig en svart och en "ljus", är ju en fördel att se skillnad på de också :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Äsch då, skillnad ser man ändå ;) Men jag är inte speciellt överförtjust i dumbos :crazy:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Det vet man aldrig :angel: Jag har tom en hel drös med kort där jag inte ser skillnad på råttisarna. Speciellt besvärligt var det när jag hade 4 svarta töser i samma bur, Diva, Cachen, Kattmat och Tarja... Kattmat och Tarja har visserligen vita magar men det syns ju inte på alla korten, de enda man känner igen där är Diva och Cachen iom att Diva har så speciella ögon och Cachen är (okej, var) enda rexen :crazy:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Ibland är det inte lätt när det är svårt ;)
Men lyckas jag se skillnad på en kull s-pew ungar, (okej dom va inte så många, 5-6 st) så borde du oxå lyckas :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Tror jag icke :angel: Fast jag är precis på gränsen till närsynt, ren jävla tur att jag inte fick glasögon redan i mellanstadiet. kanske kan ha med saken att göra? :angel: :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

det där e ingen ursäkt ;) Jag har linser (som inte används allt för flitigt :angel: ) och jag ser fortfarande skillnad :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Men jag använder ingenting, du har ju iaf nåt som förbättrar :p

Den dagen jag lyckas få i ett par linser är jag överlycklig för jag vill gärna ha vita linser... :d Men jag klarar inte av att köra upp grejer i ögonen :crazy:
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Det klarade inte jag heller innan, men nu är det inga problem alls. Efter ett par dar så har man vant sej ;)
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Hahaha, jag kan nästa lova att det är värre än att sätta in ett par linser ;)
 
Sv: Ett mirakel har skett!

Men med linser måste man ju direkt vid ögat, när man puttar ögonvitan är det ju bara på ögonvitan :D
 
Sv: Ett mirakel har skett!

jo iofs.. men linserna är faktiskt så pass stora att dom går ut lite på vitan oxå ;)
 

Liknande trådar

Övr. Djur Diva http://www.mypetpages.net/artists/3340/0/e94c12acd932d8952f98946783c702ac.JPG...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 433
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Tanterna (Diva, Lolita och Cacharel) (Diva är svart slät, Cachen är svart krullig och Lolita är rödögd)...
2
Svar
27
· Visningar
1 568
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vad har ni sett för fåglar i år? Släng gärna in bilder också :) Här finns: Talgoxe Gråsparv Pilfink Sidensvans Gråsiska...
2
Svar
27
· Visningar
4 769
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Grattis Diva som fyller 2 år idag (3/1-06) :love:
Svar
11
· Visningar
848
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp