Bukefalos 28 år!

"extrema" före-efterbilder

tinissen

Trådstartare
ja som rubriken säger:

såhär såg min mans toa ut innan vi flyttade ihop :crazy:
27504_1235441932.jpg


sen blev den:
51324_1235441994.jpg
större?? ljusare:idea:

slutresultat=
41134_1235442057.jpg

(bdb-bilder)


vad har ni o bidra med??
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

Ljuset gör att det ser mycket större ut:).
Mer hemtrevligt med förvaring och gardin med:D.
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

Åh, vad underbart! Jag har tyvärr inte gjort om någonting speciellt mycket så det finns inga sådana bilder hos mig.
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

I vanliga fall brukar det funka att öppna bilddagboken.se i ett annat fönster, men nu ligger tydligen sidan nere så då funkar inte bilderna alls.
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

Nu har de öppnat bilddagboken.se igen så nu kan man se bilderna :)


TS: Ser mycket trevligare ut nu :)
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

När det är bilder från bilddagboken måste man ha ett fönster/tab med bilddagboken öppe samtidigt för att se det. http://bilddagboken.se om du trycker på länken här borde du se den :)
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

Jag tyckte det var snyggare före. :D
Jag tycker all denna "måla vitt"-hysteri är irriterande.
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

Det blev mycket bättre med det vita, tycker jag. Det såg stort och luftigt ut. Men sedan kändes det lite trångt och en aning överkurs med panelgardin, blomma och tavla där inne i det lilla utrymmet.
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

toan är avlång så den känns inte så trång som den ser ut. och vitt blev de i brist på andra färger :D men oranga väggar o vinröd plastmatta var inte så upphetsande:D:rofl: hängde dessutom en spetsgardin där innan upphängd år 2000 när han flyttade in...tavlan är inte kvar, den fick flytta till hallen istället.. och de kändes tomt utan lite saker därinne... är inte så spartansk av mig ;)
 
Senast ändrad:
Sv: "extrema" före-efterbilder

När det är bilder från bilddagboken måste man ha ett fönster/tab med bilddagboken öppe samtidigt för att se det. http://bilddagboken.se om du trycker på länken här borde du se den :)

Tack, nu ser jag bilderna. :bow: Det där hade jag inte kunnat räkna ut oavsett hur gammal jag blivit. Vilken onödigt korkad funktion :confused: Ska försöka komma ihåg detta knepet till nästa gång :)

Angående toan, vilken skillnad!!! Mycket bättre!!! :bump:
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

Tack, nu ser jag bilderna. :bow: Det där hade jag inte kunnat räkna ut oavsett hur gammal jag blivit. Vilken onödigt korkad funktion :confused: Ska försöka komma ihåg detta knepet till nästa gång :)

Du är inte ensam om att inte få till det där så att bilderna blev synliga, kan jag avslöja :crazy: Fick inte till det alls, trots hjälpen här ifrån. Men sedan hade jag bara tur att komma in precis när bilderna var synliga. :D
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

Vad fint det blev!

Jag har inte så mycket före och efter bilder, men här är en på vår entrehall

Före
hall-omgjord_30763972.jpg


Efter

p1030826_30711180.jpg
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

Haha vilken skillnad, såg inte ens att det var samma plats. Trodde det var två olika rum ;) Jättefint!
 
Sv: "extrema" före-efterbilder

vilken skillnad:eek: 100gånger bättre helt klart!!:D
är golvet från K-rauta?? någon som vet om de finns i mörkbrunt??
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 780
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 175
Senast: Jahaja
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 307
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 079
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp