Fälttävlans-EM

Självklart!! Som sagt man får passa på och njuta av alla ridsportsändningar med kompetenta kommentatorer. Och även om jag aldrig blir en fälttävlansryttare själv så älskar jag att kolla terrängen. Satte i halsen över Fridas början men det redde ju ut sig bra ändå...
 
När jag inte håller på svenskar håller jag på Grandeur de Lully som tävlar för Schweiz med Robin Godel, som har Gauguin de Lully❤️ till farfar
 
Vem hade de innan Lars Christensson egentligen? Jag har en minnesbild av ett fälttävlansmästerskap i modern tid när jag (samt alla tittare som har något intresse för att hänga med i sändningarna och resultaten) hade räknat ut att Sverige var klart för medalj cirka fem minuter innan kommentatorerna lyckades fatta det. (det kan INTE ha varit Christensson då i alla fall)
 
Vem hade de innan Lars Christensson egentligen? Jag har en minnesbild av ett fälttävlansmästerskap i modern tid när jag (samt alla tittare som har något intresse för att hänga med i sändningarna och resultaten) hade räknat ut att Sverige var klart för medalj cirka fem minuter innan kommentatorerna lyckades fatta det.
Gunilla nåt?
Har jag bestämt för mig
 
Vem hade de innan Lars Christensson egentligen? Jag har en minnesbild av ett fälttävlansmästerskap i modern tid när jag (samt alla tittare som har något intresse för att hänga med i sändningarna och resultaten) hade räknat ut att Sverige var klart för medalj cirka fem minuter innan kommentatorerna lyckades fatta det. (det kan INTE ha varit Christensson då i alla fall)
Någon gång hade de Viktoria Carlebäck men det kan ha varit årtionden sen.
 
Gunilla Fredriksson kommenterade mellan 2013-2017
Så Carlebäck torde varit innan dess för Lars C började vm 2018 tror jag
Lars C tror jag aldrig kommenterat ihop med Anna-Maria faktiskt
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Vendela bröt båda benen i en ridolycka 2021. Efter det slutade hon rida fälttävlan och satsade istället helhjärtat på dressyren. Nu är...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Rider du fälttävlan på H100 eller 2* nivå? Då kan du vara med och kvala till Stora Enso Riksmästerskap i fälttävlan 2024!
Svar
0
· Visningar
82
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det klart med vilka ryttare som åker till EM i fälttävlan för junior och young rider den 13-17 september.
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter EM i fälttävlan är igång i Haras du Pin, Frankrike. Här är allt du behöver veta!
Svar
0
· Visningar
511
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp