Falska anmälningar

Sv: Falska anmälningar

hur har det gått nu.

om dom ungarna tävlar me hoppas ja equipe lr bara klubbarna ser till att dom inte får tävla en lång tid fram över.
 
Sv: Falska anmälningar

Det finns verkligen massa knäppa männsikor, hur kul är det egentligen och gå och anmäla någon annan till en tävling??
 
Sv: Falska anmälningar

nej, vilka snorungar (för det är säkert ungar, avundsjuka sådana som har gjort det) hoppas ni får tag i dom och att dom straffas:devil:

har själv en fin ponny, är 14 år och vet mycket väl vad avundsjuka kan göra.
 
Sv: Falska anmälningar

Vilket jäkla klabb!! Jag hade blivit galen, fy för!
 
Sv: Falska anmälningar

Det är ju helt sjukt att vem som helst kan anmäla en häst och ryttare till en tävling!! ridsportförbundet borde skaffa någon säkerhets grej så att klubbarna slipper få förfalskade anmälningar!! det är säkert inte första gången det händer!!
 
hur kan man få reda på det?! :confused:
Finns det någon myndighet som lämnar ut det :crazy:
Nu vart man skraj..
 
Sv: Falska anmälningar

sweet_extraa skrev:
hur kan man få reda på det?! :confused:
Finns det någon myndighet som lämnar ut det :crazy:
Nu vart man skraj..

Om du menar personnumrets sista siffror svarade du på fel inlägg. Eller så har du svarat rätt och jag tror fel ;)

Iaf, fyra sista siffrorna får du reda på genom folkbokföringen och olika kreditkortssajter på nätet till exempel.
 
aj da :S

då vill jag aldrig mer lämna ut de.. kan man typ inte fuska asmycket på en massa sajter om man har andras 4 sista siffror?
 
Sv: Falska anmälningar

sweet_extraa skrev:
aj da :S

då vill jag aldrig mer lämna ut de.. kan man typ inte fuska asmycket på en massa sajter om man har andras 4 sista siffror?

Visst kan man. Men det gör det knappast bättre. OM de kontrollerar det så lär du inte vara så trovärdig.
 
Sv: Falska anmälningar

Nej, men nu överdriver ni väl lite? Vårat personnummer fungerar inte direkt som USA:s social security number, som det om jag förstått det rätt är ganska viktigt att de håller för sig själv.
 
Sv: Falska anmälningar

Nu har ju personnumret ingenting med det här att göra, så ni kan kanske ta den diskussionen i någon annan tråd?
 
Sv: Falska anmälningar

Om de tycker att personnummret ska vara en del av inloggningen så har det väl visst med det här att göra? Hade det funnits en inloggning så hade det ju förmodligen aldrig hänt.
 
Sv: Falska anmälningar

*KL*
Läst hela tråden och detta är ju sjukt! :eek:
Hur går det? Tagit reda på vilka snorungs:devil: är och anmält dem?
 
Sv: Falska anmälningar

Usch vad dålig stil... Okej om man är avundsjuk, men man behöver inte ställa till med massa otyg för den personen!

Hoppas att det löser sig för er och din dotter fortfarande kommer tävla framöver

Dollar
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 437
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej allihopa hoppas ni har en trevlig kväll! Det är så att jag ska rida min allra första La2 start imorrn och är riktigt nervös! Jag...
Svar
0
· Visningar
636
Senast: Hanna2021
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 198
Hästmänniskan (Vet inte om detta är rätt tråd, men provar) Hej! Jag är en 19 årig tjej som verkligen vill rida och tävla på den högsta nivån i...
Svar
9
· Visningar
2 220
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp