Falska anmälningar

Sv: Falska anmälningar

*kl*

Nu har läst hela tråden och jag hoppas att ni får fram ett namn så att ni kan anmäla!!! Fy fan på ren svenska att behöva råka ut för något dylikt!
 
Sv: Falska anmälningar

*kl*

hoppas också att ni lyckas få fram vem som har gjortd et så ni kan anmäla...
så här ska det verkligen inte gå till!
 
Sv: Falska anmälningar

ärligt talat blir ja gansk chokad när ja läser något sådant här?
hur f*n tänker personerna i fråga..
hur är det med din dotter nu? Hur tar hon det?
 
Sv: Falska anmälningar

Min dotter har tagit det hårt. Hon tappade självförtroendet och gick in i en rejäl svacka under våren. Anmälningarna plus en del andra saker från samma håll kändes tungt. Nu verkar svackan vara på väg att släppa i alla fall.

Jag har lämnat över det hela till den klubb dit de flesta anmälningarna var gjorda. Klubben ska trycka på equipe om att få fram ip-adresserna. De har fått tid på sig till nästa vecka ut för att ordna upp det. Ännu så länge har jag inte hört något. Så jag avvaktar lite till.
 
Sv: Falska anmälningar

hoppas verkligen din dotter repar sig, så himla onödigt gjort och hoppas att hon kommer tillbaka =)

Väntar spänt på vidare resultat..
 
Sv: Falska anmälningar

Vad hemskt!
Har inte tänkt på det förut, men egentligen är det ju väldigt lätt att förfaslka en anmälan, licensnr och allt får man ju fram på en gång.. Kanske borde man få nåt typ av inloggningsnamn och lösenord när man löser licensen som man använder vid anmälan... det skulle ju lösa sådana här problem...
Hoppas att ni hittar den/de skyldiga..
Tyvärr kanske inte så lätt att "straffa" om det rör sig om barn, men de måste ju få veta att det faktiskt är allvarligft, det som de gjort!
 
Sv: Falska anmälningar

nej men deras föräldrar har väl ansvar för om deras barn orsakar kostnader för andra, tex djävlas med anmälningar vilket vid uppstallning kan bli kostnader för arrangerande klubb.
 
Sv: Falska anmälningar

Ja nån borde ju få stå för detta.
Vet inte själv hur det fungerar... blir det automatiskt så att föräldrarna får betala ?? :S
 
Sv: Falska anmälningar

herregud vad sjukt!! närdu får tag i dom tycker jag att dom ska betala ersättning både till dej och arrangörerna. jag tycker definitivt att du ska anmäla. hoppas det fixar till sig.
 
Sv: Falska anmälningar

men ursch vad hämskt! jag visste inte att sånt kunde hända!:eek:

asså man undrar ju vad folk tänker på! det är ju helt groteskt! stakkars din dotter som får ta allt. det är inte rätt! :mad: Håppas att det har gått bra i fortsättningen iallafall du får berätta hur det har gåt och hur ni löst det så man vet vad man ska göra ifall det händer än själv.:eek: :confused:

Det måste vara nån som är avundsjuk eller helt st**d i hu*vet..
 
Sv: Falska anmälningar

NÄ fy va dumt!!! vem e så dum och gör något sådant!!
min kompis var också anmäld till en lokal hästhoppning nyss! (min kompis rider ponny) men det var verkligen inte lika allvarligt!
 
nej det var ju ne tävling, men töligt när det blir så ändå. det missar ju hela poängen med anmälning via internet.. vilket går fortare.
 
Sv: Falska anmälningar

lånar närmsta knapp;)
altså silka hemska personer det finns! lixom vad tänker dom med.. kom på en liten sak de skulle kunna göra på equipe.. att när man annmäler sig så måste man skriva in de 4 sista siffrorna i sitt person nr .... för då är det ju bara typ annhöriga som kan anmäla en till en tävling!

snuffsan: hoppas det löser sig!
 
Sv: Falska anmälningar

JA!
Håller med alla bukisar på detta området!
Jag blir helt chokad!

Det får inte lov att gå till på detta viset!
Detta var ett enormt bakkslag för ridsporten, verkligen!

Hoppas det kommer ut i ridsport och annan media!
Detta är totalt KATASTROFALT!

Det går inte att beskriva hur j*kla SJUKT det är!

Man blir så ARG!

Lycka till med både dottern och den skyldige!
Hoppas din dotter repar sig och kommer tillbaka på banan igen!:)
Hoppas verkligen att det löser sig
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 437
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej allihopa hoppas ni har en trevlig kväll! Det är så att jag ska rida min allra första La2 start imorrn och är riktigt nervös! Jag...
Svar
0
· Visningar
636
Senast: Hanna2021
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 199
Hästmänniskan (Vet inte om detta är rätt tråd, men provar) Hej! Jag är en 19 årig tjej som verkligen vill rida och tävla på den högsta nivån i...
Svar
9
· Visningar
2 220
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp