***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

vilekt fint samarbete hon och hennes ponny har. Hon kan tom rida utan träns, nästan i trav också. Måste vara en känslig ponny.





:p
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Ja visst, horsemanship på hög nivå! :D

Glömde säga att videon är sötast med ljudet på!
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Underbar unge! Och fantastiskt söt ponny! Det är lycka på hög nivå det där :D
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Då för att byta ämne så slänger jag in mitt lilla klipp från i förrgår igen.
Konstruktiv kritik är välkommet, men ha då i tanken att det är en 08:a som här rids för fjärde gången efter vilan.
Jag själv tänker på att jag borde korta tyglarna något och därmed flytta fram handen något för jag har den lite i knät liksom.

http://youtu.be/edkmog6woSE

Fin och trevlig häst :laugh:
Helt i min smak. Roligt med lite unghästar, får mig att minnas när min var så ung, kul! (även att jag tycker det är skönt att han håller på att bli vuxen, -05)
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Nu var det dags för liten filmsnutt på Grå!:) Var ju ett bra tag sen sist men det är inte helt lätt att få med nån som kan filma.....

http://www.youtube.com/watch?v=_WRW-QV1GvY&feature=youtu.be

För dagen övade vi på att få bättre kvalité på galoppen genom skänkelvikningar utmed långsidan och sen gjorde vi några byten, ett finns med här. Traven i slutet kändes riktigt bra för en gång skull!:banana: Sen finns det alltid detaljer både i sits o ridning som kan förbättras men nu känns det som om vi är på rätt väg iaf!
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Grå? Apelsinfärgad menar du väl? :p Men håller med, det går helt klart åt rätt håll :banana:
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Då inlederjag med en film på min dotter (10 mån) och hennes ponny (1,5 år) som bara är så himla söt :love:

http://youtu.be/dCOxXrLHtgE

Alltså jag är inget fan av barn (eller shetlandsponnier) men det där var ju så gulligt att man dog lite:love:! Det kommer att bli en riktig ponnyunge av den;).

Novali: Vilken skillnad det är på galoppkvalitén från sist du visade film! Vilket iofs är lääääängesen:p. Sen älskar jag hans härliga välmusklade rumpa! ...men du, nu kan du faktiskt inte kalla honom grå längre;)!
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Haha, de där var det störtcharmigaste jag sett tror jag! :love:

Inte illa att vara 10 månader och ha fått en egen ponny! Hon kan inte ens ha hunnit be om en ;):D
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Ser astrevligt ut!

MEN du kan verkligen inte kalla honom Grå längre, men han gör sig bra i vitt ;)
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Ha ha nej jag vet men för mig kommer han alltid vara vackre Grå...
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Ja det måste ha varit en härlig känsla där, han ser jättefin ut!
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Tack Fiorano! Ja nu är det roligt att rida honom igen! Fanns en period när jag tvivlade på att jag skulle få tillbaka den underbara känsla jag alltid hade på hans rygg innan utlåningen men nu är han bara såååå underbar igen! Ska fila vidare på form o byten så blir det msv b start till hösten kanske...:o
 
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Har sett din film nu Equilina o dom är ju helt ljuvliga bägge två!:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 880
  • Artikel
Dagbok Jag har skitsvårt få in rutiner, jag har vissa saker jag gör samma varje dag men det har tagit en livstid få till dom :cool::p På jobbet...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: cewe
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 166
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
19 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Shettistråden del II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp