FINNS det BRA datalärare??

Sv: FINNS det BRA datalärare??

du kan ändå vara glad att du har lärare som är lite kunniga.... när jag gick i sjuan fick vi en lektion i hur man skrev, sparade och skrev ut ett worddokument. Och för mig som själv hjälpte till att bygga min egen dator kändes detta ganska avlägset :smirk:

Sen är ju kunskapen ganska spridd bland eleverna - en del kan hur mycket som helst om olika operativsystem medan andra tittar frågade på en när man nämner kontrollpanelen. :rofl:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 544
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tidigare i mitt liv när jag har sökt hjälp hos sjukvården för mina ”medicinskt svårförklarliga symptom” och inte fått hjälp utan mest...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: cassiopeja
·
Ridning Hej alla! Jag är en vuxen nybörjare som just börjat med en medryttarhäst, jättespännande! Men det gör också att jag stöter på massor av...
Svar
18
· Visningar
1 323
Relationer Om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, använder anonymt nick. De tankarna går jag i just nu.. Hela mitt liv crashade...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 340
Senast: Zeli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vilka banor finns?
  • Avmaskning

Omröstningar

Tillbaka
Upp