Bukefalos 28 år!

flytten som blev en katastrof

@Inte_Ung Man slutar aldrig att förvånas...det måste ju ligga en faslig massa arbete ändå bakom att starta ett "fusk" företag? De verkar ju täckt upp på alla plan förutom leverans av nyckeln då...
 
Har ont överallt och blåmärken men allt utom maten, lampor, hållare till gardinstängerna och utemöblerna är på plats.
Ska ta resten imorgon när jag städar
Nu ska jag rasta vovve, dusc hg a och sen slänga mig i säng
Tackar för allt stöd
Inget ljud från mäklare idag
 
Fattar inte vad det är för pucko som tror att man kan tjäna pengar på att scama på detta sättet i vår lilla by! Finns inga rika här....hög arbetslöshet...finns en hel del att hyra. En sån här bluff kan man bara köra en gång här, sen vet ALLA. Det han drog i på Sonic nu är ju en piss i atlanten mot vad fastigheten nu står och kostar. Vem ORKAR ens sketna ner sig för sådana småpengar i samanhanget?
 
Fattar inte vad det är för pucko som tror att man kan tjäna pengar på att scama på detta sättet i vår lilla by! Finns inga rika här....hög arbetslöshet...finns en hel del att hyra. En sån här bluff kan man bara köra en gång här, sen vet ALLA. Det han drog i på Sonic nu är ju en piss i atlanten mot vad fastigheten nu står och kostar. Vem ORKAR ens sketna ner sig för sådana småpengar i samanhanget?

Det undrar jag med. Skulle man kanske kunna få en länk till denne mäklares hemsida, andra uppgifter eller så?
 
Vem ORKAR ens sketna ner sig för sådana småpengar i samanhanget?
Någon som gör det på många ställen och ofta.
Många bäckar små.
Tänk dig att du lyckas med att ta fuskhyra för 4 objekt i månaden, då så har du en ganska så bra försörjning.
 
Det finns tillräckligt med information i tråden för att hitta den redan som det är.
Tog mig 10 minuter.
Tog dig 10 minuter ja, men alla kanske inte direkt drivs av samma intresse av att själva leta info när det kan delas här, i mitt tycke. För det kan väl ändå inte vara förbjudet att länka? Det kunde vara intressant med nån slags form av bekräftelse av mäklaren från helvetet...
 
Någon som gör det på många ställen och ofta.
Många bäckar små.
Tänk dig att du lyckas med att ta fuskhyra för 4 objekt i månaden, då så har du en ganska så bra försörjning.

Grejen är att här är hus rätt svårsålda. Därför tvingas många hyra ut. Den här personen står nu med ett hus som ingen kommer vilja hyra igen och antagligen är apsvårt att sälja. Så from nu är huset enbart en kostnad....för vad?
Några tillurade tusenlappar.
Jävligt osmart.
Huset har iaf kostat några hundra tusen att köpa....
 
Tog dig 10 minuter ja, men alla kanske inte direkt drivs av samma intresse av att själva leta info när det kan delas här, i mitt tycke. För det kan väl ändå inte vara förbjudet att länka? Det kunde vara intressant med nån slags form av bekräftelse av mäklaren från helvetet...
Jag tycker mig ha följt tråden, jag har inte en aning om vilken del av landet det rör sig om ens. Men TS förnamn var ju tydligt.
Så jag håller med dig, det är inte så jäkla uppenbart som någon vill göra gällande.
 
@Voff kronkalle är tipsade om huset nu.
Han var skyldig dem en halv miljon så de var väldigt intresserade
tipsade om att kontakta den som står som ägare så får de kopia på köpekontraktet.
Då ryker kåken
Men enligt ett inlägg astronaut tror jag skrev, så stod de utanför huset häromdagen tillsammans med vattenfall och ville in i huset?

Jag tycker hela detta i den här tråden är rena karusellen.
 
  • Gilla
Reactions: fio

Liknande trådar

Relationer Bäst att förtydliga att detta inte aktuellt i nuläget, men kan bli i framtiden. Jag gillar att ha lite kött på benen, så tänkte ta reda...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
14 433
Senast: hoppsann
·
Hemmet Ni vet ju hur jag tjatat om att få flytta ut på landet. Nu verkar jag ha hittat ett litet hus att hyra! Muntligt är i princip allt...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 526
Senast: MissFideli
·
Relationer Hej, Är tillsammans med en man jag älskar, det pirrar, vi har otroligt roligt ihop och han är min bästa vän! Men, han mår väldigt...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 273
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag och sambon har fått ett litet annorlunda boendeförslag på en stuga som finns till salu. Stugan är en kolonistuga på 50 kvm och fd...
Svar
10
· Visningar
6 094

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp