Bukefalos 28 år!

Föl 2006!?

Sv: Föl 2006!?

Usch, känns så trist. Så onödigt för stoet och slöseri med ett liv på något sätt. Stoet verkar precis som vanligt, hon tiggde och grävde, gnäggade som vanligt redan innan efterbörden släppt. Det kanske är normalt? Jag har aldrig varit med om en kastning förut.
 
Sv: Föl 2006!?

*knapplån*

Eftersom jag fått in nya ston nu så kommer jag att få följande bebisar till våren, om allt går som det ska då såklart (bara en är min, den e Lasandos):

Cardento - Robin Z - Moderne xx
Lasandos - Cortez - Gaston
For Feeling - So What - Bayard
Camaro M - Bayard - Moderne xx
Camiell-Flamingo Z - Hilton xx - Harras

Det kommer att krylla av småbebbar :p.
 
Sv: Föl 2006!?

Har betäckt två connemaror.

1 med Garryhack Frederick konstaterat dräktig på 21dygn och nu för nån vecka sen med blodprov.

Den andra med Lofty Roderic tyvärr inte dräktig. Var där 71 dygn. Så det känns lite snopet när de la ner så mycket tid. Men även väntat.
 

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
24
· Visningar
1 357
Senast: Görel
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 158
Senast: Karro-Lina
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 072
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp