Bukefalos 28 år!

Förslag: Ta bort en av smileysarna

Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Ta inte bort smileysarna. Så himla mycket jobbigare att läsa en text med en massa ; =), :P, osv..

:bow:
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Oj.... Undrar hur många som ogillar mig då?!
Har heeeelt missupfattat smirkisen:o
Jag har, som en del andra sett den som en halvleende gubbe som använts när :) har verkat för överdrivet!
Men från och med nu så är den bannlyst från mina inlägg!!
Skönt att få den saken utredd!:D
//C
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

HAHAHA!! detta var nog den mest underhållande tråd jag läst på länge... vilket hett ämne! det har jag aldrig tänkt på förut... måste även hålla med sista skribenten här: smirk har jag alltid använt när jag tyckt de andra flinen är för överdrivna... och även tolkat alla som använt den på det viset också. ett litet flin helt enkelt..

jag måste säga att det är många gånger jag suttit o flabbat till vissa inlägg, tror inte det hade hänt i samma utsträckning utan de olika smileysarna. när jag läst vissa inlägg högt för min man har han inte tyckt det varit lika roligt som jag, däremot när han läst själv av ngn anledning.... men jag kanske är en kass storyteller å andra sidan..
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Ja, där ser vi vad lite smilysar kan göra! :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 485
Senast: Milosari
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 342
Senast: Intejag
·
Övr. Hund Jag har vissa problem med min hund. I stort sett är han väldigt lydig, trevlig och social, men samtidigt kan han vara väldigt strykrädd...
Svar
7
· Visningar
2 476
Senast: zabby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp