Bukefalos 28 år!

Förslag: Ta bort en av smileysarna

Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

*KL*

Förlåt, men är det verkligen bara jag som fnissar åt den här tråden?:o Snacka om i-landsproblem. Och kanske bör man se över sitt internetanvändande lite grand om man på allvar argumenterar för eller mot och djupanalyserar - en smiley.

OBS Jag hånskrattar inte åt nån, blir bara jäkligt full i skratt. Typ --->:D
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Har man inget bättre att diskutera så tar man det första bästa :D
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

*KL*

Förlåt, men är det verkligen bara jag som fnissar åt den här tråden?:o Snacka om i-landsproblem. Och kanske bör man se över sitt internetanvändande lite grand om man på allvar argumenterar för eller mot och djupanalyserar - en smiley.

OBS Jag hånskrattar inte åt nån, blir bara jäkligt full i skratt. Typ --->:D


:D Och du tycker detta är ett värre i-landsproblem än att diskutera (läs rada upp) vad man själv och hästen hade på sig vid senaste ridturen, eller vilken färg man ska ha på benlindorna vid sin nästa ridtur ute i skog och mark ute på landsbygden :D

/Mackan - kunde inte heller låta bli att dra på munnen - obs - ingen SMIRK här dock, bara ärligt försök till glad humor.
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Ja men det mackan det måste du vell förstå är superviktiga saker... Tänk om man annars skulle se ut som en lodis... Ännu värre tänk om NÅGON ANNAN skulle se en, när man är ute mitt ute i ödemarken... Jösses amalia... :D
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Ja men benlindor FINNS ju på riktigt. En smiley är en liten tecknad gubbe i en pseudovärld.

"Hur är läget?" "Jo för fan, helt okej. Men det är förbannat jobbigt med en smiley på nätet, den gapar med hela munnen och är BLÅ i ansiktet. Har du nån ANING om vad det kan betyda? Jag missade en föreläsning i morse för jag satt bara och stirrade på den där blåa nunan, jag blir inte klok på den"


:rofl:
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Ja men benlindor FINNS ju på riktigt. En smiley är en liten tecknad gubbe i en pseudovärld.

"Hur är läget?" "Jo för fan, helt okej. Men det är förbannat jobbigt med en smiley på nätet, den gapar med hela munnen och är BLÅ i ansiktet. Har du nån ANING om vad det kan betyda? Jag missade en föreläsning i morse för jag satt bara och stirrade på den där blåa nunan, jag blir inte klok på den"

Böjd att hålla med. :rofl:

Men samtidigt, måste få slå ett slag för att smirken ska bort. Jag har aldrig förstått vad den är bra till, och lixom känt att jag måste använda den, för annars blir den ju utmobbad, så då har jag nog varit en utav dem som använder den fel. :o
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

KL

Det är väl inte precis så att mitt liv kretsar runt smileysar och dess användande, men tänk vad tråkigt det skulle vara om man bara hoppade över alla trådar och tänkte "äsch, den där tråden är ju inte LIVSVIKTIG för mig att svara i!" Och dessutom gillar jag att diskutera både stort och smått och föra fram min synpunkt.

Om man bara skrev om livets allra viktigaste saker skulle nog Buke vara som ett ökenlandskap :D
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

"Hur är läget?" "Jo för fan, helt okej. Men det är förbannat jobbigt med en smiley på nätet, den gapar med hela munnen och är BLÅ i ansiktet. Har du nån ANING om vad det kan betyda? Jag missade en föreläsning i morse för jag satt bara och stirrade på den där blåa nunan, jag blir inte klok på den"
:rofl:

:rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

"Hur är läget?" "Jo för fan, helt okej. Men det är förbannat jobbigt med en smiley på nätet, den gapar med hela munnen och är BLÅ i ansiktet. Har du nån ANING om vad det kan betyda? Jag missade en föreläsning i morse för jag satt bara och stirrade på den där blåa nunan, jag blir inte klok på den"

:rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Men samtidigt, måste få slå ett slag för att smirken ska bort. Jag har aldrig förstått vad den är bra till, och lixom känt att jag måste använda den, för annars blir den ju utmobbad, så då har jag nog varit en utav dem som använder den fel. :o

tack för dagens:rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Äsch, det är ju överdrivet. Precis som redan påpekats går det väl inte direkt att påstå att ens hälften av Bukes trådar (främst de på de fria forumen) handlar om något annat än meningslösa i-landsproblem.

Jag tror liksom knappast att någons liv, av de som har svarat i den här tråden, kretsar kring en smiley. Och det är du nog ganska medveten om själv också.

/aiquen - som inte kunde låta bli att ta lite allvarligt på det hela
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Men jag tänker faktsikt så där.. det blir ju synd om den om den aldrig får användas. :o
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

så tänker jag faktiskt också rätt ofta, kan inte bara äta en av två godisar osv:p men det brukar inte vara så många som vågar avslöja att de tänker så:p
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

*KL*

Förlåt, men är det verkligen bara jag som fnissar åt den här tråden?:o Snacka om i-landsproblem. Och kanske bör man se över sitt internetanvändande lite grand om man på allvar argumenterar för eller mot och djupanalyserar - en smiley.

OBS Jag hånskrattar inte åt nån, blir bara jäkligt full i skratt. Typ --->:D

Ähh ta din blåa micro och gå och göm dig ;)

Nejdå skämt åsido, jag tror inte att man behöver se till sitt internetavändande bara för att man argumenterar om en smiley det är nog snarare så att man också vill säga sin åsikt om ämnet.

Jag råkade faktiskt ut för denna :smirk: i en tråd nyss men jag och den andra användaren redde ut detta då jag upplevde inlägget negativt men inte hon, jag har nämligen bestämt mig att fråga om dom menar inlägget som negativt eller positivt när dom använder smirken eftersom vi är flera som uppfattar den olika! Det känns bättre att fråga än att hugga :)
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Fast jag tycker fortfarande att det är roligt. Allvarlighetsgraden i argumentationen är i nivå med mellanösternproblematiken, ungefär;)

Jag är mycket på nätet och därför får jag många möjligheter att ifrågasätta mitt eget internetanvändande. En gravallvarlig diskussion om en smiley hamnar definitivt i min "det här är trots allt bara ett jävla internetforum" (cred: Tambourine) - kategori.:D
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Jag inser mig överröstad och i minoritet.
Låt den lilla muslimen vara kvar.
 
Sv: Förslag: Ta bort en av smileysarna

Fast jag tycker fortfarande att det är roligt. Allvarlighetsgraden i argumentationen är i nivå med mellanösternproblematiken, ungefär;)

Det blir lätt så när man argumenterar mot varandra utan att använda smilysar, då verkar man allvarligt.

Och se skillnaden på detta svar:

Det blir lätt så när man argumenterar mot varandra utan att använda smilysar, då verkar man allvarligt. :p Nu såg den texten mycket roligare ut och inte alls lika seriöst!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 485
Senast: Milosari
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 342
Senast: Intejag
·
Övr. Hund Jag har vissa problem med min hund. I stort sett är han väldigt lydig, trevlig och social, men samtidigt kan han vara väldigt strykrädd...
Svar
7
· Visningar
2 476
Senast: zabby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp