Forumuppdatering

Om du läser på en mobil prova med ångra funktionen "motsols-cirkel".
På större skärmar finns Radera utkast under disketten.
Just det, jag hittar inte ”radera utkast” längre. Måste man surfa på datorn för att hitta den?

Sen undrar jag vad kugghjulet har för funktion förutom att göra så man inte kan klicka på någon av knapparna där. Vad är vitsen med det :confused:
 
Fungerar ångra-knappen för dig då, i stället.
Radera utkast verkar inte finnas på små skärmar, möjligen kan jag få till något som gör den synlig igen, om det anses behövas.

Kugghjulet visar en enkel (eller mer avancerad) editor där man ser koderna för olika formatering direkt i texten. Det kan ibland vara bra.
 
Ångra-knappen fungerar på det jag skrivit men om det är ett långt citat med i inlägget så fungerar den inte. Så då markerade jag all text och klippte ut den. :idea:
 
Ångra-knappen fungerar på det jag skrivit men om det är ett långt citat med i inlägget så fungerar den inte. Så då markerade jag all text och klippte ut den. :idea:
Försvann din text då? Jag har även innan omgörningen haft problem med att text jag klippt ligger kvar nästa gång jag tar upp editorn, så jag får klippa ut den igen. Enormt irriterande.
 
Försvann din text då? Jag har även innan omgörningen haft problem med att text jag klippt ligger kvar nästa gång jag tar upp editorn, så jag får klippa ut den igen. Enormt irriterande.
Menar du med ångra-knappen? Jag måste trycka på den för varje tecken.
När jag använder klipp ut så sparas det ju i urklipp och kan dyka upp på något annat ställe.
 
Menar du med ångra-knappen? Jag måste trycka på den för varje tecken.
När jag använder klipp ut så sparas det ju i urklipp och kan dyka upp på något annat ställe.
Fast bara om du klistrar in det väl? Jag menar när jag klipper bort en hel text för att jag ångrat mig. Nästa gång jag tar upp editorn igen för att skriva så måste jag klippa bort den gamla texten igen.
 
Fast bara om du klistrar in det väl? Jag menar när jag klipper bort en hel text för att jag ångrat mig. Nästa gång jag tar upp editorn igen för att skriva så måste jag klippa bort den gamla texten igen.
Ja bara om jag klistrar in den.
Den kommer inte tillbaks för mig.
 
Innan jag fattade att det fanns en radera-utkast funktion så markerade jag allt, deletade och sedan uppdaterade sidan. Uppdateringen gör att den kommer ihåg den tömda rutan ifall man lämnar sidan innan den hunnit göra regelbundet automatsparande.
 
Sedan uppdateringen har jag fått ett problem. Ibland låser sig laddningen och jag kommer ingenstans. Det ser ut som om forumet laddar enligt ordning men det går inte att scrolla ner och som sagt datorn står och tuggar. Jag funderar på om det är en annons som ligger och blockerar. Lösningen är lite olika ibland går det att ladda om men vanligen får jag stänga ner och börja om.
 
Jag har ändrat lite i menyn. Lagt till några ikoner som syns även på mobiler med lite högre upplösning. Några åsikter om detta?
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 527
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
6 001
Senast: Mim
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 012
Senast: Lilahnee
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 176

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp