Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu jävlar är det dags att vakna gott folk! Inte en bild sen slutet på juli, ohemult...

018_by_xilerentil-dbktz0h.jpg


007_by_xilerentil-dbktz8j.jpg


024_by_xilerentil-dbktzf0.jpg


036_by_xilerentil-dblcrt3.jpg


033_by_xilerentil-dblcrwv.jpg


050_by_xilerentil-dblcs0p.jpg


046_by_xilerentil-dblcs4i.jpg


019_by_xilerentil-dblcs73.jpg
 
Var lägger ni upp bilder för att dela dem (via mobilen)? Jag använde Photobucket förut men nu funkar ju det inte längre...
 
Var lägger ni upp bilder för att dela dem (via mobilen)? Jag använde Photobucket förut men nu funkar ju det inte längre...

Jag kör på DeviantArt(.com). Funkar helt ok, har aldrig ens använt något annat. Däremot har jag inte använt den sajten som någon slags primär förvaring till mängder av bilder som många verkar ha nyttjat Photobucket till.
 
34859057171_5f0c9dae33_c.jpg


Övar på att lägga in bilder från flickr :)
En väninna tycker den här bilden är äcklig med trädstammarna i vattnet, själv är jag nöjd med bilden men ska nog inte ge bort den till någon då den verkar kunna väcka anstöt ;)
Tycker den är superfin!
Träden ger ett djup i bilden :)

Kira är med och spanar när jag sitter vid datorn :D
20905474_153450388569032_2485532762862256128_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 505
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 122
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 080
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp