Bukefalos 28 år!

Fotoutmaning: Fånga februari

16.
Snapchat-1003741796.jpg
 
16. Från fönstret

16.jpeg


Jag jobbar från kontoret denna vecka och där har vi lite ovanligt fin utsikt från fönstret. Sedan att det drog in ett makalöst regnoväder cirka 20 minuter efter att denna bild knäpptes, och att jag därmed blev dränkt på min lunchpromenad, är en annan femma. Nu är Storm Dudley på väg in med besked och MetOffice varnar för byvindar upp till 35 m/s ikväll :nailbiting:
 
@Mineur Vilken fantastisk utsikt från din arbetsplats :love: Håller tummarna för att det inte blir några stora skador av stormen!
Ja, det är tyvärr lätt att glömma bort hur fint det är då vi har främst takfönster (eller åtminstone fönster väldigt högt upp), så det är inget jag ser direkt från mitt skrivbord liksom. Brukar försöka komma ihåg att klättra upp på en pall och beundra utsikten på finvädersdagar :D
 
16. Från fönstret

Det kan ha varit den mörkaste dagen på länge här, ösregn och tunga moln hela dagen. Vår innergård (utsikten från lägenheten) är egentligen rätt fin nästan hela året men den gör sig inte på bild dagar som denna. Blev ändå kul effekt med regnstänken på fönstret mot utebelysningen nu när det mörknat :up:

IMG_20220216_175114-01.jpeg
 
17. Fransar. Detta påminner om ögonfransar (trädet utanför fönstret med sina små grenar, syns bättre om man zoomar kanske). Kunde inte komma på annat, väl krystat, vet, och insåg efteråt att jag ju har halsduk med fransar! 😁 Det får duga!
20220217_110032.jpg
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 505
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp