Fristad 1 maj

lakrits

Trådstartare
Eftersom det är en populär tävling(trots låg nivå) så undrar jag helt enkelt vilka som ska åka dit på fredag 1 maj?
Tävla eller publik? Klasser?
 
Sv: Fristad 1 maj

Ja,,vi ses jue :)

Hm...det är ungefär så jag känner också. Sitter faktiskt och funderar seriöst på vad jag ger mig in på .
 
Sv: Fristad 1 maj

hehe du å jag å "ponnyerna" kan stå i ett hörn och vara nervösa ihop!

som vanligt är jag mest nervös för framridningen.. tycker det är så förbaskat otäckt när folk bara dyker upp på min blinda sida.. USCH! >.< hela jag rycker till.. Gutans stackars spöke får väl magsår av mig tror jag. fy dong.
 
Sv: Fristad 1 maj

Hade hemskt gärna åt dit.. om jag hade haft råd och tid.. och en häst...:grin:

Lycka till, till er i alla fall!!:banana:
 
Sv: Fristad 1 maj

jag kan nog skramla fram en häst åt dig ;)
om inte annat.. så kanske vi kan ta en fika i gröngräset medan vi skrattar sönder oss åt mina och Lakrits bravader?
 
Sv: Fristad 1 maj

Åh nu blev jag grymt sugen på att åka och titta och fota. Men vi ska rida långritt! Och så har jag inget körkort... :angel: Lycka till till er som ska rida!!
 
Sv: Fristad 1 maj

Nervositeten är det ingen fara med...bara tanken på våra starter och om vi verkligen är redo. Eller ja...det är vi inte men vi måste ju ut och träna. Synd bara att man inte fick vara med i både E och D klasser...det hade underlättat otroligt mycket för min del
Suck....sen är det ju då...stång eller tränsbett :confused:
 
Sv: Fristad 1 maj

Jag kommer....måste ju heja på Bew som rider min hingst. Sen ska jag sälja lite tävlingskläder med hade jag tänkt.
 
Sv: Fristad 1 maj

*sjunga* trääänsbettträäänsbettträäääänsbett! :)

så kan man hämta hem och stödja hästen vid behov utan att nolla sig! :idea:

ser ju det med som träning och vill kunna gå in och bara guida runt.. på mitt världsberömda Hippievis. :rofl::rofl:
 
Sv: Fristad 1 maj

Knapplån

hoppas banan är bättre en förra året.
Domaren varnade folk men de sket många i.
Lycka till Till er.
 
Sv: Fristad 1 maj

Klart du ska komma Åke !!!!!

Angående banan kan så kan jag inte svara på hur den var förra året men året därinnan var det inga problem.
 
Sv: Fristad 1 maj

Eftersom det är en populär tävling(trots låg nivå) så undrar jag helt enkelt vilka som ska åka dit på fredag 1 maj?
Tävla eller publik? Klasser?

I'll be there! :banana:
Det blir lite Western Horsemanship och Dummy Roping 2 på lånad häst, så vi får se hur det går. Kraven är sänkta, vi skall ha kul! :cool::rofl:

Längtar efter att få träffa alla!
// Malin
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 762
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 220
Senast: Fiorano
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
781
Senast: Squie
·
Hästhantering Min häst visade idag att han har grov separationsångest på tävling när hans hagkompis är på samma tävling. Det är inget beteende han...
Svar
8
· Visningar
1 384
Senast: Ajsing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp