Fristad 1 maj

Sv: Fristad 1 maj

:rofl: ja det var jag det.. så det var DU! *asgarvar* Va roligt!! Hon var fin din tös!

ja.. underlaget var absolut lite spännande att rida på.. ^^

Arizona; Yeah, it was great talking to you! Interesting conversations! :) We where home round 6.. long day, drop dead tired both Gutis, her husband and me.. But it was one realy good day!! :bump:
 
Sv: Fristad 1 maj

Ge mig en ledtråd! Poletten trillar inte ner om vem du är.... Jag gick nog tyvärr bara fokuserat förbi slinkysarna när jag skulle på toa... och Gutis vet jag inte heller vem det är. Arizona kan jag nog ha sett för det var inte så många andra amerikaner där vad jag vet.
 
Sv: Fristad 1 maj

Härlig dag på Fristad. Bra blandning av häster, härlig överräskning med Håkens Roping Gäng, Malin och sin låna värmblod tog 1st. trötts en låna bet well done :bump:
Lite ledsen, mer kiddys på uttstiden av bana än på insiden :cry:
Hoppas dom fick vara med på ponny ride som fanns.
Az

:eek: Jag missade dig!!
Men jag tackar för berömmet :D

Bew..... TOPPEN att träffa dig!! :banana: Och Lakris, helt klart! :bump:
Er andra hoppas jag jag träffar snart med! :d

Kram roping-malin ;)
 
På tal om tävlingarna. Är det någon som vill säga mig vart man hitta mönstret, hittar det nämligen inte någonstans? :)
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 762
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 220
Senast: Fiorano
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
781
Senast: Squie
·
Hästhantering Min häst visade idag att han har grov separationsångest på tävling när hans hagkompis är på samma tävling. Det är inget beteende han...
Svar
8
· Visningar
1 384
Senast: Ajsing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp