Gammal är äldst

Som jag skrev, så var min tanke med denna tråd att höra er sida på saken.
Jag kan ju bara svara för mig men tycker ni bemött mig på bra sätt och svarat på hur ni ser på saken trots att jag skrev en tråd med ganska hårt anklagande ton.
Tack för det och alla era svar!

Håller kanske inte med er i allt eftersom det finns en anledning till att trådar blir låsta, trådskapare som känner sig påhoppade osv och jag tycker att det ska kunna gå att bemöta folk på nätet på bra sätt ja ungefär som IRL.
 
Håller kanske inte med er i allt eftersom det finns en anledning till att trådar blir låsta, trådskapare som känner sig påhoppade osv och jag tycker att det ska kunna gå att bemöta folk på nätet på bra sätt ja ungefär som IRL.

Har du någonsin varit i ett kollektivstall IRL? Där skulle det behövas låsta trådar, moderatorer som håller diskussionen på rätt nivå och stävjar mobbing samt folk som vågar säga ifrån.
 

Liknande trådar

  • Låst
Samhälle SD kommer näver bäver få min röst, lika lite som F! eller något annat parti i sverige denna höst. Jag värnar om min demokratiska rätt...
17 18 19
Svar
372
· Visningar
25 048
Senast: LenaH
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 637
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
17 915
Relationer Min syster har två små barn, äldsta är 2år. Pappan är väldigt passiv och nästintill ointresserad av barnen. (Och av syrran som det ser...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 235
Senast: ekra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp