gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Alla sidor där man måste vara inloggad för att kunna se något brukar funka dåligt såvid man inte kan få en bra Dela länk.

Ett tips är att du startar en blogg, t.ex bloggplatsen.se och lägger upp alla bilder där.
Sedan kopierar du länkadressen för bilden som du får fram genom att högerklicka på den och välja egenskaper.
Eller så länkar du till blogginlägget.

Facebook är ju inte heller bra för de som inte har FB kan väl inte se bilder alls utan att logga in.
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Jag förvarar mina bilder på photobucket.com och det fungerar bra att visa bilder därifrån.
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

För att man ska kunna se bilder på Facebook måste man dela ha ett konto dels måste bilden vara tillgänglig så att alla kan se den vilket din troligen inte är, jag kan åtminstone inte se den.
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4


Javisst,, fint.
jag ser en massa bilder på er. genomgående ser det trevligt ut.

tycker att lodlinjen har mer att önska i underskänkeln som skall vara längre bak Ryttarens hand.. kortare tyglar och stabilare läge med handen. Sadeln ser ut att ligga ngt för långt fram. Finns en liten underhals också
bild 13 är nog det jag tycker ser bäst ut.

bilden ser ju tusen ggr bättre ut om den är fångad i rätt stegsekvens
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Åh, äntligen!! Tack för bra respons!! Såg också att sadeln hade hamnat lite långt fram där. Väntar på en ny som ligger bättre på henne och som förhoppningsvis får min skänkel att hamna lite längre bak också.
Vi har en del att jobba på, men mest jag tror jag! Ska börja rida för instruktör när vädret blir lite mildare också! Ser så fram emot en kul och arbetsam sommar med Elektra!! :love:
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Hon ser ut att ha tappat ryggen på nästan alla bilder.
Ni bör börja jobba i skritt och få till formen där och sedan sakta öka upp till antingen tölt eller trav (det hon har lättast för) och fortsätta med formen där så att ni får med ryggen :)
Bra sätt att träna detta på är t.ex i volt.
Ha kontakt med yttre tygel i munnen hela tiden (lätt kontakt) plocka sedan lite med inre tygel samtidigt som du lägger på skänkel så att hon böjer sig.
Oftast kan man känna att ryggen höjer sig sedan ju mer den byggs upp.

Får jag fråga varför hon är triangelmärkt?
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Hon brukar gå i form, men inte här... Fick inga bra bilder på henne när hon jobbade på bra. :( men så är det ju alltid känner jag... finns andra bilder där det syns att vi kan se bra ut, men dem får jag inte upp här. Det var ju likosm inte meningen att egentligen länka till alla bilderna, men det spelar ingen roll. Vi jobbar vidare! Tack för responsen!!
Hon är t-märkt pga en rörelsestörning i tölt.
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Tänkte visa några bilder ifrån när jag var och tävlade sist. Samtliga bilder är ifrån fyrgångsfinalen. Trav är vår svaga sidan medans galopp är den starkaste.

img_6037_5165d938ddf2b36f5e0af6a6.jpg

img_6067_5165d95eddf2b36f6daca55e.jpg

img_6071_5165d984e087c37082d74ad5.jpg

img_6113_5165d99ce087c370bc3691eb.jpg
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Av nån anledning är det alltid så ;)
Går som sämst när kameran åker fram :D
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Hihi, så är det ju alltid!! Ska se om jag inte kan få fram lite bilder där hon faktiskst går som hon ska! :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: Gunnar
·
Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
560
· Visningar
27 859
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 010
· Visningar
66 709
Senast: Tajger
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
478
· Visningar
12 282

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp