gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Tack!! Hon är alldeles alldeles underbar!!!:love::love::love:
Stackarn får stå ut med mycket från okunniga matte...:p
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

http://youtu.be/mXcyVr-CW-Y

Här kommer vårt första bidrag.
Äntligen fick jag filmhjälp men passet var det sämsta sen jag fick henne, typiskt.

Men ni får gärna komma med massa åsikter och tips!

Jag hatar att min skänkel alltid ska lyckas hamna fel...
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

http://youtu.be/mXcyVr-CW-Y

Här kommer vårt första bidrag.
Äntligen fick jag filmhjälp men passet var det sämsta sen jag fick henne, typiskt.

Men ni får gärna komma med massa åsikter och tips!

Jag hatar att min skänkel alltid ska lyckas hamna fel...

Oj vilken liten klocka till häst du har :) jätte fin. Du kan få någon kommentar av mig men du kan ta de med en nypa salt.
Tölten känns lite energifattig och lite framtung men de hör ju som ihop. mer energi bakifrån så tror jag du får fram och upp henne lite men hon verkar otroligt taktfast.

Jätte fint rörelsemönster i traven!
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

*kl

Jag försöker mig på en bild till. Även denna är från igår så fortfarande rider jag med brutna tår och det är andra gången i paddock för oss. :)
Jag tycker att hon är en pärla, men vad tycker ni? :)

https://www.dropbox.com/home#!/lightbox/home/Photos/Elektra

Men vad trött jag blir!!! Gissar på att ni kan se alla mina foton nu, men det kanske bara är bra! Fniss!!:D:laugh::cool::rofl:
Jag är så värdelös på detta!!! Haha!!:angel:
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Men vad trött jag blir!!! Gissar på att ni kan se alla mina foton nu, men det kanske bara är bra! Fniss!!:D:laugh::cool::rofl:
Jag är så värdelös på detta!!! Haha!!:angel:

Funkar inte. Men om du går in på dropbox kolla så att bilderna är publika för alla, sedan högerklickar du på bilden och kopierar bildadress så ska de nog fungera men du kan inte ta Andreassen från adressfältet utan du måste altså högerklickar på bilden.
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

DSC01450.JPG



home
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Haha, vartannat inlägg jag skriver kommer att bestå av "Funkade det?" Hihi...
:laugh::laugh::laugh:
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Om man kopierar bildlänken så kommer det upp Sign in to dropbox så du får göra så att bilderna går att se för alla först skulle jag gissa på.
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Om man kopierar bildlänken så kommer det upp Sign in to dropbox så du får göra så att bilderna går att se för alla först skulle jag gissa på.

Alltså... jag måste vara den mest korkade personen som någonsin funnits när deet kommer till sådant här!!! Men... enveten som jag är ska jag göra ett nytt försök... får väl se om det funkar... suck!:yuck:
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Ja det var något jag kom fram till också, hon kändes lite extra tung under detta ridpasset :)
 
Sv: gångartbilder Konstruktiv kritik 4

Jag hoppas jag kan vara med i den här tråden med i framtiden, då jag funnit min Islandshäst! :) Jätterolig tråd. Så fina hästar och ryttare. Blir så avundsjuk på er!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: hamilton1
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: Gunnar
·
Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
28 890
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
53 54 55
Svar
1 095
· Visningar
72 055
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp