Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Det var ju suuuperfint! :love: Jag håller tummarna! :D

(Och täcket ska vi inte tala om.. ;) )
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Det var ju suuuperfint! :love: Jag håller tummarna! :D

(Och täcket ska vi inte tala om.. ;) )

:D Visst är det!

Du är banne mig värd en Oscar för "bästa fynd ever"!!

:D:D:D Jag är rätt nöjd själv... egentligen har jag tillfälligt shoppningförbud, men till de priserna ska man ha stryk om man inte köper ;) Eller dö i stora plågor i varför-köpte-jag-inte-ångest :o;)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Såg pannbanden när jag var nere men köpte inget alls för ingen häst att köpa till. Dock fanns det lite saker man ville ha bara för att :angel: men höll mig!
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Åh herregud vilket pannband!! Sånt som jag suktat efter länge.. varför fanns inte det när jag vet nere..

Ingen vänlig själ som ska dit nu i dagarna som har lust att köpa med ett åt mig? :D
Jag betalar frakt eller kan mötas upp i norrköping eller örebro.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag hade också velat ha ett..., om någon vill skicka eller mötas upp, finns i Götet!
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

pannbandet fanns i söndags när jag var där. Köpte dock inget vilket jag faktiskt ångrar nu... :cry: satan också... :cry:
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

*KL*

Jag var på Gekås i onsdags förra veckan och inhandlade följande:
¤ 3 st tränshängare - 12,95 kr/st
¤ Allroundschabrak - 119 kr
¤ Sadelpad absorb - 169 kr
¤ Rutig grimma - 39,95 kr
¤ Reflexbrösta - 49,95 kr
¤ Fluorescerande ridvantar - 69,95 kr

Tyvärr har jag inta bilder på sakerna och det enda jag har kvar här hemma är tränshängarna, reflexbröstan och ridvantarna.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Fanns det flera olika sorters swarovski pannband eller var det en sort?

Varianten jag köpte fanns endast i svart läder med "genomskinliga" swarovski, fanns de i 4 storlekar (från ponny upp till x-full).

Det fanns dock ganska många pannband på en vägg i olika färgvarianter (röd, blått, randigt m.m.), som dock såg väldigt "billiga" och dåligt gjorda ut. Så jag tittade inte ens närmare på dem. Påminde om typ Hööks fake-swarovski med pärlor på sned...
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

ja de fanns när jag var där oxå, men jag tänkte på om det fanns olika sorter av just swarovski, tex små stenar i flera rader.
Min granne ska dit på söndag och jag har försökt förklara för en icke hästmänniska vad hon ska köpa med åt mig :D
Jag har visat henne din bild, och sa att det skulle vara swarovski, därför jag undrade om det fanns flera olika.
Men det är de med stora stenar och svart läder jag vill ha.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Just dom pannbanden hängde separat, så när man ser dom så tror jag inte man tar fel. Och där var lapp på dom där det stod "Swarovski" och så en bild på en svan(?), den där symbolen som brukar finnas då det är äkta swarovski :)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

WOW inte dåligt med fynd! Fanns det många av dessa kvar? syftar på både dyonen och pannbandet som ja tror med strösta säkerhet skulle passa min fina knas kalas! Hade tänkt att åka ner dit på lördag =)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

*KL*

Nu är de äntligen i min ägo!

29379_355072114588768_943479997_n.jpg


Bara vänta 2 - 2½ år innan de kommer till användning då ;)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

*KL*

Här kommer bilder på det jag köpte för en vecka sedan (nu funkar Photobucket igen...)

Back on Track fleecetäcke

ullaredloumlrdag001.jpg


Ulltäcke med kryssgjordar och vit svansfläta

ullaredloumlrdag002.jpg


Svampar

ullaredloumlrdag004.jpg


Liniment

ullaredloumlrdag003.jpg


Lite smått och gott

ullaredloumlrdag005.jpg
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

KL

Min syrra köpte detta fleecetäcket åt mig för några veckor sedan, typ 139:-

7EF6F9FF-A01B-44DC-BD11-D638D67026F2-3243-000005A423C655F9.jpg


Vi ska inte visa oss bland folk i detta:D Skäcken klär bäst i enfärgat...:angel:
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

KL

Är inte så haj på det här med bilder så jag ber om ursäkt ifall de är för stora och bökiga :o

Västen 229kr, Lime schabrak 99kr lr. 129kr, Acryllindor 30kr/förpackning, Sjöhagen vita lindorna 10kr/paret, Roping stövlar skymtar lite i ena hörnet 149kr
20121127_101651_zpsf0344e35.jpg


Orange schabrak 99kr lr. 129kr Svart schabrak 169kr skulle vara något keramiskt, någon som vet vad de innebär? Tycker de var snyggt så jag köpte de mest för den skull ;)
20121127_101724_zpsc0b9cd9b.jpg


Ridstrumpor 20kr/st, Super sköna handskar 99kr (tyvärr så hade de inte mina favoriter som jag alltid brukar köpa, tur att jag har ett litet lager av dem :D) Någon sorts yllestrumpa 35kr, Det omtalade pannbandet 199kr
20121127_101857_zpsf0b040ed.jpg
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag tror att det är samma yllstrumpa som jag har, och har precis insett att jag måste bunkra upp på eftersom jag använder dem JÄMT här hemma. Jag vill inte ens lägga dem i tvätten, för vad ska då värma mina fötter :confused::love:
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

+ Flixon

Jag hade på känn att jag skulle köpt fler än en men dumsnål som jag är så blev det inte så :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Cattis_E
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
174
Senast: Gramse
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
735
Senast: ptr
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 367
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp