Bukefalos 28 år!

Glossybox!

Sv: Glossybox!

Men neeej! Inte en mascara till. Jag tycker att jag fått HUR många som helst och i förra boxen var det ju en mascara. Jag använder typ aldrig mascara å gör jag det finns det EN jag kan använda och den har då inte varit med i någon box. Gav just bort den andra. Surt.
 
Sv: Glossybox!

I Golden-boxen fick jag

Ögonskugga (rosa, inte helt min färg kanske)
Läppstift
Schampoo
Parfymstick
Luminizer (min va också halvtom)
Nagellack (vitt)

Va min första box och tyckte de va roliga grejer men kommer nog inte fortsätta med de vanliga boxarna. Har nog med ögonskuggor o hårprylar redan:)
 
Sv: Glossybox!

kl

Detta var min första Glossybox och jag måste säga att produkterna var mycket mindre än jag trodde. Bilderna som tagits och lagts upp i tråden har sett större ut :P

Jag fick iaf
Kajal kombinerad ögonskugga
Eye & lipcare
Nagellack Victoria
Lösögonfransar
Mascara
 
Sv: Glossybox!

kl
I decemberboxen fick jag:
Hot makeup glitter Eyeshadow, guld
Nails Inc, Victoria
Renu, Lip and Eye active Lift (har för mig att jag har fått denna tidigare? Känner igen förpackningen iaf)
Elisabeth Mott Mascara, Damn it! Ville icket ha en mascara igen. Jaja.
Lösögonfransar, använder jag never men har en kompis som gör iaf!

Guldboxen
Parfymstick
Lip gloss i en färg jag never använder :p
Nagellack, skimrande, en färg jag inte har :D
Ögonskugga, kan faktiskt tänka mig att använda den!
Schampo
Luminizer, min kändes inte heller full..och jag vet inte riktigt när jag ska använda den, hehe!
 
Sv: Glossybox!

Denna box var nästan värdelös för mig. Fick lösägonfransar vilket jag inte använder och har fått två ggr tidigare. Sen fick jag lipgloss som jag fått tidigare men inte använt pga luktar urk. :(. Tur man använde mascara så nåt går att använda från boxen.
 
Sv: Glossybox!

kl
I decemberboxen fick jag:
Hot makeup glitter Eyeshadow, guld
Nails Inc, Victoria
Renu, Lip and Eye active Lift (har för mig att jag har fått denna tidigare? Känner igen förpackningen iaf)
Elisabeth Mott Mascara, Damn it! Ville icket ha en mascara igen. Jaja.
Lösögonfransar, använder jag never men har en kompis som gör iaf!

Guldboxen
Parfymstick
Lip gloss i en färg jag never använder :p
Nagellack, skimrande, en färg jag inte har :D
Ögonskugga, kan faktiskt tänka mig att använda den!
Schampo
Luminizer, min kändes inte heller full..och jag vet inte riktigt när jag ska använda den, hehe!

Hade gärna tagit glitter ögonskuggan. Men fick illaluktande lip gloss istället
 
Sv: Glossybox!

Någon mer som provat mascaran från Elisabeth *efternamn*?
Den separerade verkligen fransarna, men gav varken volym eller fyllnad. Blir minus på den!
 
Sv: Glossybox!

Jag har använt den med fransböjaren från Emite och tycker att resultatet blir bra, men skulle inte köpa mascaran själv.
 
Sv: Glossybox!

Är det någon som vet ungefär vilket datum man kan vänta sig att få Glossyboxen?
 
Sv: Glossybox!

Fick precis sms om att box finns att hämta ut nu.:)
Tycker alltid det är ltie spännande... även om jag blivit besviken flera ggr!
 
Sv: Glossybox!

Jag har inte blivit besviken än, även om det är många som är det och klagar. Visst tar de pengarna i början av månaden och levererar i slutet men jag har hittills fått min box direkt när de aviserat att de skickar ut dem och med hela grejer i.

Denna gången fick jag porefessionals (som alla), makeupremover, brynpenna, leave-in balsam och tandkräm. Hade väldigt lite remover kvar hemma så den var välkommen, primer och balsam går alltid att testa nya varianter av, brynpennan hamnar nog i "ge bort"-lådan eller så testar jag den och tandkrämen kan mannen få (jag använder bara ett märke själv).

Det är min fjärde box och hittills har fördelningen varit ungefär så, en del behövligt och välkommet, en del kul grejer att testa och en del grejer som bli presenter till andra som uppskattar dem.
 
Sv: Glossybox!

Jag fick tandkrämen, ansiktskrämen, ögonbrynsvaxet, hårolja (som inte var åtskruvad ordentligt så den hade läckt ut i halva lådan... Fjärde gången detta händer) och porförminskaren. :p
 
Sv: Glossybox!

Jag fick samma som du! Blev ganska nöjd den här gången, är väl makeup remover jag inte använder, men alltid känner man någon som gör det och blir glad över den!
 
Sv: Glossybox!

kl

Den här månaden fick jag:
Ögonskugga i "Starlight" från The Body Shop
Aloe Vera Gel från Sasco
Nougat Sparling Body Shimmer i "Cherry Blossom"
Puffy the eye bag slayer från Anatomicals
Nagellack från Hot Makeup i "Passion"

Jag är jättenöjd med boxen! :)
Ögonskuggan ingår väl inte riktigt i "Jaulgreis färgpalett för våren", men det går säkert att göra något kul med den senare. Nagellacket var i en nyans som jag faktiskt inte hade, flaskan från Nougat och gelen (den får pluspoäng då den är gjord i Sverige) ska bli väldigt spännande att prova!

Läkerolen var dessutom väldigt goda :angel:
 
Sv: Glossybox!

Jag fick:
Ögonskugga från The Body Shop (i färgen "Moonstone")
Konjac Sponge från Karmameju
Nougat Sparkling Body Shimmer
Puffy the eye bag slayer från Anatomicals
Nagellack från Hot Makeup (i färgen "Passion")

Är också nöjd. Bara hunnit testa nagellacket (men knallorange är definitivt en användbar färg enligt mig) och ögonskuggan får tumme upp både för att den är från TBS och för att det är nyanser som jag använder ofta även till vardags.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 954
Senast: Blyger
·
Mat Nubråkar det vara så att jag fixk en göassmaskin igår 😇. Har bara hunnit testa en snabb vaniljglass men tyckte det blev jättebra. Jag...
Svar
14
· Visningar
347
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 725
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 262
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp