Bukefalos 28 år!

Glossybox!

Sv: Glossybox!

Haha japp! Testade det när han varit dålig i magen...mycket päls har han. Ides inte bada han å han luktade inte kardemumma. Så det var ju rätt bra att det fungerade! :D Men det går ju inte åt så mycket!!
 
Sv: Glossybox!

Fick precis sms om att min glossybox packas nu och kommer skickas nästa vecka. Jag tänkte förvånat " är det redan dax igen. Tycker jag precis fick en.
 
Sv: Glossybox!

kl

Jag fick mina idag (december- och guldboxen).
I decemberboxen fick jag:

Elixabeth Arden Ceramide Capsules Daily Youth Restoring Serum
Nails Inc Victoria nail polish
Renu Lip and Eye Active Lift (för "mature skin")
Elizabeth Mott It's so big volumizing mascara
Ardell Starter Kit (lösögonfransar)

Den levererades även med ett paket åldersnoja (full size).
Känner inte riktigt att jag är i behov av "Youth restoring serum" eller någonting för "mature skin", men den från EA ska bli kul att testa då jag har hört mycket gott om den. Hade dock hellre fått läppglanset från Burt's Bees. Ögonfransarna ser jag fram emot att testa!

Guldboxen ska jag försöka att spara till julafton, vi får se hur det går:p
 
Sv: Glossybox!

kl

Jag har lagt en löpande prenumeration på glossybox idag, valde löpande just för att jag vill kunna avsluta den snabbt om jag inte tycker om det. Ska bli spännande !
 
Sv: Glossybox!

kl

Jag fick mina idag (december- och guldboxen).
I decemberboxen fick jag:

Elixabeth Arden Ceramide Capsules Daily Youth Restoring Serum
Nails Inc Victoria nail polish
Renu Lip and Eye Active Lift (för "mature skin")
Elizabeth Mott It's so big volumizing mascara
Ardell Starter Kit (lösögonfransar)

Den levererades även med ett paket åldersnoja (full size).
Känner inte riktigt att jag är i behov av "Youth restoring serum" eller någonting för "mature skin", men den från EA ska bli kul att testa då jag har hört mycket gott om den. Hade dock hellre fått läppglanset från Burt's Bees. Ögonfransarna ser jag fram emot att testa!

Guldboxen ska jag försöka att spara till julafton, vi får se hur det går:p

Jag fick precis samma box och blev glad för EA-kapslarna. Mest för att asken var så fin ( :angel: ) men också för att det är kul att få testa något jag nog aldrig skulle kosta på mig själv. Hade dock gärna fått Burt's Bees-läppglanset istället för mascaran. Fick en från Oriflame i fullsize i förra boxen. Men å andra sidan så är det ju sådant som går åt så det blir nog bra. Är absolut fortfarande nöjd med grejerna jag får.
 
Sv: Glossybox!

Det var också anledningen till att jag blev glad för dem, för att de är så dyra. Blev lite avundsjuk på de som fick dem i novemberboxen, men nu sörjer jag läppglanset istället. Men köper å andra sidan hellre läppglanset i butik än kapslarna :D
 
Sv: Glossybox!

Idag fick jag ett öppnat guldboxenpaket, som någon tömt på innehåll. Satt en lapp från brevbäraren på försändelsen "Det anlände så här till postkontoret. Brevbäraren"

Kul.
 
Sv: Glossybox!

:crazy: Men vad fasen, borde inte postkontoret då göra en anmälan redan då? De kan förvisso inte veta om paketet skickats i det skicket ( :banghead: ), men troligst är att det har plundrats inom den egna postorganisationen. Skitdåligt tycker jag. En facebookvän la häromdagen upp en bild på ett plundrat kuvert där det hade legat något litet, dock inte värdefullt i. Men iallafall.
 
Sv: Glossybox!

Jag fick precis samma box och blev glad för EA-kapslarna. Mest för att asken var så fin ( :angel: ) men också för att det är kul att få testa något jag nog aldrig skulle kosta på mig själv. Hade dock gärna fått Burt's Bees-läppglanset istället för mascaran. Fick en från Oriflame i fullsize i förra boxen. Men å andra sidan så är det ju sådant som går åt så det blir nog bra. Är absolut fortfarande nöjd med grejerna jag får.

Jag fick det läppglanset, men använder aldrig sånt.
 
Sv: Glossybox!

kl
fick sms på båda boxarna idag, har dock inte hämtat ut dem. Brukar ju få dem i brevlådan men tydligen inte denna gång?! Fast iofs, båda hade ju inte rymts...
Nåja, ska nog hämta dem imorgon.
 
Sv: Glossybox!

*knapp*

Jag fick:

* hot makeup glitter eyeshadow
* nails inc Victoria Nail polish
* renu lip and Eye Active lift
* Elizabeth mott it´s so sig volumizing mascara
* ardell starter kit (lösögonfransar)

I guldboxen så fick jag
parfym stick (den gillade jag)
nagellack (jag har nästan aldrig nagellack men får väl börja..)
läppstift (rött.. jag använder inte rött)
schampoo (tror mamma får det..)
mascara
luminizer (ska bli intressant att testa)
 
Sv: Glossybox!

*kl*

Decemberboxen
*Elisabeth Arden ceramidkapslar
* renu lip and Eye Active lift
* Elizabeth mott it´s so sig volumizing mascara
* nails inc Victoria Nail polish - vinrött
*Ardell starter kit lösögonfransar.

I guldboxen så fick jag
*parfym stick
*nagellack
*läppstift
*schampoo
*Ögonskugga
*luminizer, men tuben var nästan helt tom. Var era det???
 
Sv: Glossybox!

Vad mrrkligt, provar alltså folket grejerna? I förra boxen jag fick var ögonskuggan testad. Man såg fingerspår. Mailade och fick en ny, men fick ingen kommentar om hur det kunde vara fingeravtryck. :p

I dec.box fick jag en till fransböjare, exakt likadan som jag fick i en tidigare box. Fick ni andra också det?
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 705
Senast: Blyger
·
Mat Nubråkar det vara så att jag fixk en göassmaskin igår 😇. Har bara hunnit testa en snabb vaniljglass men tyckte det blev jättebra. Jag...
Svar
14
· Visningar
330
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 703
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 086
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp