Bukefalos 28 år!

H**ks nyheter?

Sv: H**ks nyheter?

Antagligen för att dom fått så mycket klagomål på att overallerna varit för LÄNGA i benen i dom större storlekarna...

Ibland tycks dom tro att man är minst 2 m lång om man drar XL eller mer.... :angel:
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag tycker inte det är snällt av Hööks att komma med en massa nya, fina BRUNA nyheter just nu... De kommer säkert ta slut tills jag har råd :p (Finns ju liksom viktigare saker att köpa än ridtäcken och annat krafs men det är ju sååå fint...)
 
Sv: H**ks nyheter?

visserligen ingen nyhet,
men är det någon som har den billigaste syntetssadeln i allroundmodell?
CH ALLROUNDSADEL SYNTET

tycker den ser skön ut, jag skulle vilja ha en sådan att hoppa i, jag hoppar nästan aldrig då min häst har en gammal senskada, men ja, är det någon som har den och kan säga hur kvalitén är osv.? :)

jag är sugen på detta täcke också:
HORSEPOWER® WARMER
 
Sv: H**ks nyheter?

kl

jag är hemma och är sjuk så jag har nätshoppat på h**ks lite:) blev lite små kraffs:)

polotröja-offwhite
thermo master show fleece- marint
blå billiga transportskydd. hästen får panik av de höga snygga jag köpt:( så nu fick de bli blå billiga:)
showmaster schbrak blått med luva
vita ridbyxor- hoppas de passar:)
foderskylt och hårnät.

dagen blev genast roligare:)
 
Sv: H**ks nyheter?

Har ridit i min kompis CH ALLROUNDSADEL SYNTET... Kommer aldrig utsätta mig för det igen...hård och obekväm.:crazy:
 
Sv: H**ks nyheter?

Knapplån...

VITFODRAD REMONTGRIMMA!! :bump::bump: VITFODRAD REMONTGRIMMA!! :banana::banana:

OK, det blir en ganska dyr en med tanke på att det är just nosgrimman jag är ute efter, men de är ju så nedrans svåra att hitta! ;)
 
Sv: H**ks nyheter?

visserligen ingen nyhet,
men är det någon som har den billigaste syntetssadeln i allroundmodell?
CH ALLROUNDSADEL SYNTET

tycker den ser skön ut, jag skulle vilja ha en sådan att hoppa i, jag hoppar nästan aldrig då min häst har en gammal senskada, men ja, är det någon som har den och kan säga hur kvalitén är osv.? :)

jag är sugen på detta täcke också:
HORSEPOWER® WARMER

Jag har en sån sadel just när jag hoppar för jag är dressyrryttare och ville inte köpa en allt för dyr hoppdadel. Jag är supernöjd! Den är jätteskön och jag tycker att jag får bra stöd i den i hoppningen. Så jag rekomenderar den!
 
Sv: H**ks nyheter?

visserligen ingen nyhet,
men är det någon som har den billigaste syntetssadeln i allroundmodell?
CH ALLROUNDSADEL SYNTET

tycker den ser skön ut, jag skulle vilja ha en sådan att hoppa i, jag hoppar nästan aldrig då min häst har en gammal senskada, men ja, är det någon som har den och kan säga hur kvalitén är osv.? :)

jag är sugen på detta täcke också:
HORSEPOWER® WARMER

Jag har en sån sadel och jag är super nöjd med den, men min kompis däremot hatar den :p Jag hoppar och rider ut i den, red dressyr i den innan jag fick min dressyrsadel och det funkar jätte bra:D Jag har haft den i lite mer än ett år och den börjar se lite sliten ut på vissa ställen, men det är ju faktiskt en syntet sadel:p
 
Sv: H**ks nyheter?

Fast har man korta ben som jag har så är den INTE bekväm då kåpans nedre kant är "vass" och skaver "mitt" på underbenet :(

Sätet är dock riktigt bekvämt för en så billig sadel !
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag har en sån sadel , skön att sitta i, tycker både medryttaren och jag.
Nu hänger den dock bara i skåpet då den inte passar pålle längre...
 
Sv: H**ks nyheter?

Näää Hööks remontträns är snyggare. Den där nosgrimman är för bred för att vara remont ;)
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag funderar allt id länge när jag är på Hööks om jag ska köpa saker, har tyvär blivit besviken många gånger på deras saker, tkr de har jobbiga färger på en del saker, har en skimmel som jag absolut inte vill ha ljusblått/rosa och andra fega färger på eftersom han är vit men många schabrak som jag gillar finns så klart bara i dessa färger, lite synd tycker jag, fast många älksar dessa färger har jag förståt.
Footsaver stigbyglarna skulle jag verkligen vilja ha, ågon som har testat de?

Letar vintertäcke med hals till min ponny och hittade superfina Shire som inte passar alls i modell, tror ni att något av Hööks vintertäcken med hals/halv hals är lite mindre i storlekarna men ändå med bog?:confused:
 
Sv: H**ks nyheter?

Ville bara flika in...


VARFÖR har H**ks gjort ridoverallerna KORTARE I BENEN?!?!?

Jag blir sur för det :(

Håller med Kookaburra, funderat på att köpa sån men nu kan jag bara glömma det då jag är lång och inte mkt kropp men benen är Väääldigt långa, har dessutom alltid problem med ridbyxorna från hööks då det ser ut som om jag skulle kunna få plats med två rumpor i de:(, ibland även barnstorlekarna och de blir korta i benen, 170 funkar ibland. Därför har jag börjat köpa Pikeur istället men de är svindyra så man får nöja sig med det man har!
 
Sv: H**ks nyheter?

Gold Medal Dafne, träns
Jag undrar hur mörkt brunt det är i färgen ?
Har ju haft "oturen" att hittat en sadel , ibrunt...
Så nu måste jag ha ett brunt träns, mörkt brunt då sadeln är mörkbrun


Det är alltså den hästen det ska matcha, och den sadelfärgen
 
Sv: H**ks nyheter?

till båda som svarade mej:
tack så mkt för era svar :laugh:
jag fick pengar av min mormor så jag ska åka och kolla på den imorrn :D
fick lite dåligt samvete ett tag eftersom många tycker att Hööks sadlar är skit och är snea i bommen osv. så det kändes som jag bara gav min häst "skit" men vad bra att ni rekomenderar den :laugh:
men era är inte snea eller något?
pratade med en tjej på internet som hade jobbat där, hon sa att de sadlar som var snea eller var något annat fel på packade de inte ens upp i affären.
men tack igen för era svar!! :)
 
Sv: H**ks nyheter?

* Knapplån *

Snor tråden lite:
Någon som har Hööks nappa chaps (de lång).
Hur är dem i passformen efter ett tags användning, ger resåren med sig mycket?
Hur är hållbarheten, tänkte om många här på buke har dålig erfarenhet av dem.

Tacksam för hjälp då jag faktiskt funderar på ett par. :angel:
 
Sv: H**ks nyheter?

KL Nu har jag fått mitt bruna ridtäcke i ull, de var jättefint!
 

Liknande trådar

Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 593
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Ja, har ni hunnit kolla in dom? De verkar spinna vidare på dressyrmodet med ett nytt billigare dressyrträns-men med knepigt aachenfäste...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
28 919
Senast: Shaklima
·
Utrustning Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni? Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 507
Islandshäst Regler för forumet "Tävla Islandshäst" Detta forum är avsett för diskussioner kring Tävling och Träning av Islandshästar utrustning...
2
Svar
39
· Visningar
9 993
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Merkostnadsersättning
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Pysseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp