Haflingertråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Haflingertråden

Så härligt Camilla!!! Blir lite avis nu, men jag skall nog inte ge mig ut på stranden i mitt tillstånd, med eller utan häst, hihi.

Jag kan inte se filmen o bilderna med länk?
 
Sv: Haflingertråden

Ja det var riktigt härligt kan du tro!:D Men kanske inget att rekommendera i ditt tillstånd nej! Inte till häst iaf! ;)

Hästarna verkade uppskatta det minst lika mycket som vi, nja kanske inte just biten med att doppa "tårna" i vattnet!;)
 
Sv: Haflingertråden

NU ska vi bli ett fälttävlans ekipage! :)
Hoppade banken och såntdär uthopp i skogen och sedan in på banan igen.. och det var hur kul som helst!! Och min numera vegitariska köttbulle ville aldrig sluta!! Börja bjuda på alla hinder som var i närheten!!

Wihi vad roligt det är!!!
 
Sv: Haflingertråden

Hej!
Jag köpte min Haflinger, Sir Ashley, för snart 3 år sedan. En underbar kamrat och värsta buffeln, när han sätter den sidan till. Tyvärr vet jag inte hans härstamning, men jag vet så pass att han var född på Gotland under 1997. Han köptes tydligen på en hästmarknad på Gotland. Om någon kan tipsa om vart man vänder sig eller hur man gör för att hitta säljaren/marknaden/uppfödare på Gotland, så skriv gärna!
 
Sv: Haflingertråden

Välkommen Hickan ! Kul att du har hittat hit :)
Du får gärna lägga upp bilder :)


Nej måste bara visa den här bilden även om de inte är en haflinger ;)
Har lekt med min digitalkamera igen , och de är så att min allra bästa killkompis ev före detta pojkvän ett längre tag har en väldigt otroligt fin Hund vid namn Ludde , han är fyrrasig .
De är Golden Retriver , Springespaniel , Italiensk Vattenhund och kommer ej ihåg den sista rasen ;P
Han är åtta år och beter sig som en valp :O
Men kolla in snyggingen :D

20381335.jpg
 
Sv: Haflingertråden

Oj vad ni skriver!

Nu tycker jag denna tråden är nog lång, så vi kör vidare på en nummer 3...:idea:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 715
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
538
Senast: Enya
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 357
Senast: Sassy
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 608
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp