Håll oss uppdaterade, igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sett att Hööks har impregnering, inte sådan som man sprayar på utan snarare någon industrivariant?
Detta var något år sedan, nu när jag kollar på deras hemsida så hittar jag det inte..

Grattis till förstaplatsen! ;)

Jo har tänkt testa att impregnera täcket men det behöver tvättas först och jag har inget torkrum. Vet dock inte vilken typ som är bäst, har provat sprayvariant för typ tält på ett annat täcke var väl sådär men bättre än det man skulle ha i tvättmaskinen.. Vad är en industrivariant?
 
Regn regn o mer regn. Sverigetäcket gav upp och läcker vid kraftigt regn efter en säsong på lösdriftshäst, det som passade så bra :cry: Köpte ett Amigo på prov men satt inte så bra som rhinot jag har. vill dock inte ha wug till ponnyn så han får ett rambo orginal jag fyndade på nätet o isisen får ärva rhinot:D hoppas bara reservtäcket håller tätt i väntan på nya HW-täcket.

Var på inof. westernttävling med Lille brun i helgen för första gången. Han skötte sig fint och vi knep 1:a platsen i trail W/T trotts att traven blev tölt :p:D

Prova impregnera med medel avsedda för kapell och se om det håller vätan borta. Finns väldigt många bättre impregneringsprodukter än dom Hööks har!
 
Jo har tänkt testa att impregnera täcket men det behöver tvättas först och jag har inget torkrum. Vet dock inte vilken typ som är bäst, har provat sprayvariant för typ tält på ett annat täcke var väl sådär men bättre än det man skulle ha i tvättmaskinen.. Vad är en industrivariant?

Hmm, nu vet jag inte riktigt, men inte spray utan på större flaska.. Jag kan ha varit ute och snurrat helt också, är rätt stress-disträ och konstig nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 546
Senast: Habina
·
Övr. Hund Skapar ny tråd så vi inte tar över uppdateringstråden. Idag går semifinalen, de 30 bästa från fredagen går idag en internationell bana...
2
Svar
37
· Visningar
2 968
Senast: Pilot
·
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 014
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp