Bukefalos 28 år!

Hålle en tumme eller två..

Sv: Hålle en tumme eller två..

Ja, huvva va de kan låta.

Haha, fast sånt där är hon skraj för, det är inte bara idag. :p
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Jag känner hur jag får panikkänslor bara jag läser om det, verkligen bra hanterat av dig! Härligt att hon är hemma över helgen också, låter som en äkta terrier :p
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Vilken sagolik tur du hade som får behålla din hund i (förhoppningsvis) många år till. Hoppas nu att allt löser sig med försäkring och pengarna. Huvudsaken är ändå att din hund klarade operationen och att hon verkar vara vid gott mod.

Ge henne ett härligt köttben när hon är mera fit for fight. :love:
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Skönt att hon är hemma och att allt går på bättringsvägen!

Och hon som körde på skulle läxas upp rejält efter hur hon hanterade allt sen..
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Jo, men nu ska hon / de (eftersom hon överlämnar allt till sin man) polisanmäla mig med, i princip för att jag promenerar med hundar på en väg :crazy:

Så sa jag att jag tänker inte prata med dem mer utan hänvisar till polis och försäkringsbolag, men nog fasen ringde han idag iaf.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Men vilka människor det finns! :crazy: Om det hade varit omvänd situation, då hade det nog låtit annorlunda..

Så himla skönt att läsa att hon har klarat sig! :)
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

De där är ju banne mig inte kloka på en fläck :eek: :mad:
Det värsta är ju att de inte står för vad de har gjort! :mad:

Sen är det jättesvårt att bevisa någonting ifall det inte finns vittnen till olyckan. Att de "står på sig" kanske gör att ingenting alls händer och då slipper de betala ett enda öre. Tyvärr är världen inte rättvis och det är stor skillnad på att ha rätt och att få rätt.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Jo, men nu ska hon / de (eftersom hon överlämnar allt till sin man) polisanmäla mig med, i princip för att jag promenerar med hundar på en väg :crazy:

Så sa jag att jag tänker inte prata med dem mer utan hänvisar till polis och försäkringsbolag, men nog fasen ringde han idag iaf.

Alltså.. vafaan...? :cool: HUR fan tänker de där dårarna?
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Nja, det finns ett vittne, men jag vet itne alls vem det är. Men skadorna på de där reflexstolparna är dokumenterade nu iaf, tyvärr var det ju väldigt dåligt väder natten till onsdag, så bromsspår osv försvann.

Men det verkar iaf, som länsförsäkringar står för allt. (Dvs självrisken och så, själva vårdkostnaden står de för, dock har jag fårr dra det från Agria först.) Dock kan det ju bli så att DE inte behöver lägga ett öre.

Red_Chili; Ja, man kan ju undra. :confused: En annan hade ju skämts!! :crazy:

Gnist och Netted; Ja man kan ju börja undra...
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Hon piggar på sig, var inne igår igen, men hemma har hon både kissat, bajsat, ätit, druckit och "är med" sniffar ute osv. :)

Vad händer härnäst vet jag faktiskt inte, upp till polis och försäkringsbolagen nu.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Har du henne hemma hela tiden eller ska hon läggas in igen?
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Jag har henne hemma nu, eftersom hon vart så mycket piggare, men vi var inne idag och ska in i veckan och sen nästa vecka. Sen ska hon få vara hemma till vi ska ta gipset. :)
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Åh, vad bra! Hörde om era ryggsäcksturer, kan tänka mig att Tullan gillar det ;) Får se hur hon tar det sen när hon tvingas ner på marken igen bara :p
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Hur går det med Tulla?

Tokterrierna här hälsar till sin gamla kompis att hon ska krya på sig :bump:
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Det går bra! :) Det har faktiskt gått över förväntan! Hon piggar på sig bra, huvudet har läkt, såren har i princip läkt, och på fredag ska vi kolla gipset igen, det kommer behöva bytas igen, men har hon läkt så bra som överallt annars så ska det inte behöva bytas mer. Sen är det ju dock vääldigt lång rehabilitering som väntar.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Hur går det med polis, försäkring och allt det där nu då?
Hon är så himla söt din Tulla, klart att hon klarar det här! :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 934
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 682
Senast: cewe
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: LiviaFilippa
·
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 542
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp