Bukefalos 28 år!

Har du gjort det del 4.

Nej, inte vad jag kan minnas :)

Har du någon tillställning du försöker gå på varje år (ex. SIHS, Göteborg Horse Show, RHC, Falsterbo)?
 
om du menar en fot i stigbygeln, en hand i sadelhornet och klängt sig upp som ett mindre kylskåp så ja ^_^.
annars nej...

samma
 
Nej, har aldrig haft en egen häst som jag lämnat bort.
Har dock blivit besviken på en medryttare som delade häst med mig och delat ansvar.

Samma
 
Aldrig så att jag har behövt åka ambulans eller blivit liggande längre än 10 minuter, men jag har landat på huvudet och två kotor ligger nu på varandra. Gör ont att titta uppåt för länge annars märker jag inte av det SÅ mycket ÄN.

Samma
 
@Got2Be Aj, har du kollat upp det? går det inte att rätta till hos typ kiropraktor?

- Åkte av en unghäst, landade ivägen och blev trampad av hästen över revben/mage = ambulans.
- Åkte av en annan unghäst och landade på halvfrusen ridbana, fick frakturer i 3 ländkotor = borde ringt ambulans men ja ringde pappa.. :angel:

Samma igen!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 721
Senast: CaisaCax
·
Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
Svar
17
· Visningar
1 257
Senast: Blyger
·
Anläggning Haft min foderhäst hos en kompis, nu ska han åka hem, Nu vill kompisen jag målar där lösdriften är, samt byter ut nån bräda. Kan jag då...
2
Svar
31
· Visningar
2 994
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 198
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp