Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att armen gör ont. Borde väl inte ligga med den böjd och handen mot kinden. Snart somnar den väl också.
 
Stör mig på blåsandet, kylan och snöandet ute.
Är inte mycket det snöar visserligen, men det är fullt tillräckligt :wtf:
 
När dagtidsjobbare alltid hurtigt vill ha möten på förmiddagen. Kul med arbetsdagar som börjar 09.00 och slutar 21.30.
 
En stor störning - helt rimlig - är datasystem som uppdateras och därefter blir mer svåröverskådliga, svåranvända och kräver fler klick för att göra samma åtgärd. Eller se samma information.
 
Att jag inte fattar den förbannade beskrivningen för badkaret. Man ska tydligen kunna starta varmhållning på vattnet så det inte svalnar av så fort, men hur fasen då??? :confused::mad:
 
Ja, den varianten är inte heller ovanlig. Att de inte fungerar, alltså.

Tur att mina provsvar inte är livsviktiga. Tar det med en klackspark just nu och avvaktar några dagar innan jag hör av mig.

Dåliga IGG värden har inte livet av mig och jag tror nog att läkarna och sköterskorna har fullt upp på grund av dom krånglande systemen.
 
Det att jag har en i mitt instaflöde som när hen lägger upp någon träningsrelaterad bild på sig själv taggar dem i stil med #fettotspringer #tjockisarmarna #fettobenen
:cautious:
 
Citat från Blandaren
"Allt är relativt förutom min morsa." Alla som jag visade det för tjöt av skratt, förutom min morsa.
:angel:
 
Jag är vansinnig på att mitt sjukhus, trots påtryckningar, inte hämtat hem mina röntgenplåtar på ett halvår. Och att de senaste inte var hämtade heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 036
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 893
Senast: Mkb
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 209
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 280
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp