Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är vansinnigt förbannad på Viaplay. Vi kollar på Titanic och det funkade jättebra tills det var 23 minuter kvar. Därefter går det inte att komma vidare.
Alla andra filmer jag har provat funkar men nix. Snart får jag en mental hjärnblödning.
 
tv 4 play :meh: Brukar kolla på småkockarna, det stora tårtslaget och bagges hemlösa hundar där. Och i nästan varenda jävla program så blir kvalitén plötsligt sämre och sämre, tills det bara är burriga suddiga figurer :rage: Att pausa och starta hjälper inte, vissa gånger hjälper det heller inte att ladda om programmet :banghead:
 
tv 4 play :meh: Brukar kolla på småkockarna, det stora tårtslaget och bagges hemlösa hundar där. Och i nästan varenda jävla program så blir kvalitén plötsligt sämre och sämre, tills det bara är burriga suddiga figurer :rage: Att pausa och starta hjälper inte, vissa gånger hjälper det heller inte att ladda om programmet :banghead:
Stör mig också nåt ofantligt på tv4 play! Sämre kvalitet får man leta efter :rage:
 
Kartonger för i hela helvetet:rage: specifikt flyttkartonger, de tar plats både fyllda och tomma och är svåra att bära, låter vidrigt att montera,hopplösa att avmontera, gör mig täppt i näsan och de stinker:wtf::wtf::wtf::wtf::wtf:

Några gånger har mitt boende kantats av dessa jävlar och just nu är en sådan gång och jag stör mig nå så ohyggligt.:turd::turd::turd::turd:

#äggkartongerstinkerockså
 
Jag är vansinnigt förbannad på Viaplay. Vi kollar på Titanic och det funkade jättebra tills det var 23 minuter kvar. Därefter går det inte att komma vidare.
Alla andra filmer jag har provat funkar men nix. Snart får jag en mental hjärnblödning.
Man kan inte få hjärnblödning i annat än hjärnan.
 
herre whooops, det snöar o marken börjar bli vit. Nu får det banne mig vara slut med vinterväder!
:rage::rage::rage::rage::down::(:turd::turd::turd::turd:
 
Att det - återigen - är SUPERKALLT. Det är -6,5 grader på min termometer här i södra Sverige. Jag tog ut trädgårdsslangen för ett par dagar sedan. Nu är det SÅKLART fruset i den. Har fortfarande inte kommit mig för att sätta dit en snabbkoppling, och slangklämma (eller vad det heter) skruvar man ju inte av och på hela tiden... Man - TROR - att det vid den här årstiden i alla fall inte ska gå mycket under 0 grader... MORR... :mad:
 
tv 4 play :meh: Brukar kolla på småkockarna, det stora tårtslaget och bagges hemlösa hundar där. Och i nästan varenda jävla program så blir kvalitén plötsligt sämre och sämre, tills det bara är burriga suddiga figurer :rage: Att pausa och starta hjälper inte, vissa gånger hjälper det heller inte att ladda om programmet :banghead:
TV4 Play- appen är irriterande, för den går inte att stänga ner helt på min telefon. Måste alltså starta om telefonen för att appen ska stängas ordentligt. Jag trodde att det möjligtvis var min gamla telefon det berodde på, men nu funkar det precis lika dåligt på min nya också...
 
Kollade termometern, lägsta ute har varit -3, nu -1,6, inne har det varit drygt 18, nu ca 14. Funderar på att tända en brasa.
 
tv 4 play :meh: Brukar kolla på småkockarna, det stora tårtslaget och bagges hemlösa hundar där. Och i nästan varenda jävla program så blir kvalitén plötsligt sämre och sämre, tills det bara är burriga suddiga figurer :rage: Att pausa och starta hjälper inte, vissa gånger hjälper det heller inte att ladda om programmet :banghead:
Jag lyckas bara se första delen av bagges hemlösa hundar sen blir det svart. Hjälper inte att uppdatera, starta om eller ens hoppa fram i tiden. Positivt är väl att den första delen fungerade utmärkt. :meh:
 
Jag lyckas bara se första delen av bagges hemlösa hundar sen blir det svart. Hjälper inte att uppdatera, starta om eller ens hoppa fram i tiden. Positivt är väl att den första delen fungerade utmärkt. :meh:
Undra om inte jag också fått så nån gång. Kommer dock inte ihåg vilket program jag ville se då..
 
Jag är vansinnigt förbannad på Viaplay. Vi kollar på Titanic och det funkade jättebra tills det var 23 minuter kvar. Därefter går det inte att komma vidare.
Alla andra filmer jag har provat funkar men nix. Snart får jag en mental hjärnblödning.

Man kan inte få hjärnblödning i annat än hjärnan.
Men en hjärnblödning är något fysiskt, inte något mentalt. :p Så LCG har ju rätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 656
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 186
Senast: Mkb
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 800
Senast: orkide
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 292
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp