Håret på tävling

Sv: Håret på tävling

*kl*

kom ihåg att ta en bild på min frisyr nu i helgen. (jättefin bild ja vet, men svårt att ta på sig själv :P)
gör en inbakad fläta och gör typ en knopp av den, drar på ett hårnät med pärlor och sen en fluffig hårsnodd över det:D

hret.jpg
 
Sv: Håret på tävling

Jag har tävlat en gong och do haden jag hoaret i en tofs!
 
Sv: Håret på tävling

*kl*

kom ihåg att ta en bild på min frisyr nu i helgen. (jättefin bild ja vet, men svårt att ta på sig själv :P)
gör en inbakad fläta och gör typ en knopp av den, drar på ett hårnät med pärlor och sen en fluffig hårsnodd över det:D

hret.jpg

Snyggt! Var kopte du hoarneytet?
 
Sv: Håret på tävling

KL

Tävlar islandshäst och har bara håret i en hästsvans.
Har TJOCKT hår ner till skuldrorna ungefär (uppklippt dessutom).
När jag var liten och hade kort hår var min dröm alltid en fläta på ryggen så jag sparade och sparade. Men om jag har fläta nu får jag inte på mig hjälmen ens :grin:. En inbakad är inte ens att tänka på.
Måste komma på något bättre
 
Sv: Håret på tävling

Jag har ganska långt hår (typ till midjan)
Dressyr: Först gör jag en vanlig fläta, som jag sedan trär genom sig själv högst uppe vid roten, och sedan virar jag den del som blir över runt den lilla knölen som bildas då och fäster med en vanlig hårsnodd. Ibland har jag hårnät utanpå.
Hoppning: Bara vanlig fläta.
 

Liknande trådar

Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
16 077
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
704
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
422
Skola & Jobb Hej Har landat i insikten att nuvarande bana - vården - inte är min grej. Det är inte så kul längre. Det är dags o byta, plugga är...
Svar
18
· Visningar
1 229
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp