Hederspriser

Sv: Hederspriser

ja men om dom inte gör så så får man ju se lite till ryttaren om de tex e kläder att man inte får ngt som e förlitet de e ju inte så kul, men jag håller med det bästa e ju om man kan välja själv vad man vill ha.
 
Sv: Hederspriser

Jag har (idag!) Vunnit en Crazy Daisy!! En vattensprinklergrej som ser ut som en blomma!!! hahahaha :D
 
Sv: Hederspriser

Jag fick en gång ett presentkort på ICA på 100 kr....inte för det var så konstigt men ändå sen har jag fått chockladask, boots, kyllera mm
 
Sv: Hederspriser

Haha, jag vill också ha en Crazy Daisy. Avundsjuuuk jag blir :p
 
Sv: Hederspriser

JAg vann en chockrosa ponnygrimma till min häst!!! Tackar TAckar, alla vet att jag inte ens skulle sätta på min häst en tyggrimma!!
 
Sv: Hederspriser

kanske dax att börja med de nu då när du verkar fått en så fin än :p
 
Sv: Hederspriser

Lady_S skrev:
Min syrra vann en LA och fick en ganska stor buckla (30cm hög kanske...) på en tävling vi var på. En sån ville ju jag också ha så nästa dag lånade jag hennes ponny och vann också LA:n. Glad i hågen tyckte jag att nu skulle jag också få en sån fin buckla! :) Jag fick en get. :smirk: Visserligen var det en stor(!) hälsingebock som det stod "Hudikhoppet" på eller så. Och även om den var fin så... Jag fick en get.

HAHA, hade ju varit klart mkt roligare om du hade fått en LEVANDE get... :rofl:
 
Sv: Hederspriser

En gång fick jag en hel påse med skit från Pollux.. Där fanns väckarklocka(utan batteri), en rosa dagbok med hjärtan och pussmunnar på, pennor med stämplar på( blommor..) en guldig hästsko, suddin mm....
 
Sv: Hederspriser

:rofl: Undrar vad folk hade sagt om man hade tagit med sig den på tävlingarna sen, som maskot såklart! :idea:
 
Sv: Hederspriser

Jag har sett folk som haft med sig ett får en gång på en tävling som sällskap till hästen, de var lite gulligt.
 
Sv: Hederspriser

Det kan jag tänka mig. :) Iof så är ju ett får lite lättare att hålla inhängnat än en get.
 
Sv: Hederspriser

*lånar knapp*

Min kompis vann en LD en gång. Då fick hon en jätte söt chocksupergnister rosa dunväst. Den var jätte fin. INTE.
Fast jag tror den kan vara bra att ha ifall man rider ut i mörkret någon gång. Den syns garanterat mer än reflexer :D


Jag själv har fått nån praktisk liten stallbok någon gång, den var jätte bra :)
 
Sv: Hederspriser

*knapplån*

Kommer ihåg för en hel del år sedan när jag blev 2:a i en LB hoppning med min C-ponny. Den som vann fick en snygg träningsoverall och jag som kom 2:a fick bara två påsar Malaco Gott & Blandat. Snopet.....
 
Sv: Hederspriser

När min passhäst vann lopp fick jag ett set med ögoncreme i vårdarpris.........det var 4 olika krämer och tubarna var pyttesmå......provade, men märkte ingen skillnad, påsarna under ögonen fanns kvar :D
 
Sv: Hederspriser

Lånar knapp...

Jag kom 2:a i en La hoppning med min ponny för en herrans massa år sen, blev slagna av sista ekipaget, men sen på prisutdelningen blev ja bara glad för det...Hon som vann fick en eltandborste..hur kul är det för en 13 åring (typ)..jag fick ett shabrak från equiline...Jättefint...

Sen har ja fått, miniradio, hörlurar, fodertillskott, grimma o en massa reklamsaker..kul att få men man andvänder det ju aldrig!!!
 
Sv: Hederspriser

Lånar knapp..

För många år sen när jag vann en klass, fick jag en bag fylld med bilens första hjälpen.
Det var startkablar, bogserlina, handduk, ficklampa och om inte det här hjälpte så fanns det en kortlek med i bagen så man hade nåt att göra medan man väntade på bärgningsbilen. :smirk:
Min systers min (hon fick ta hand om bagen åt mig) var obetalbar när hon tittade i bagen på prisutdelningen. :)
 
Sv: Hederspriser

hmm.
kom tvåa i nån klass - fick en jättefin stickad ylletröja från Only (dom är ju värda typ 300-400kr) som är perfekt att ha i stallet. alla placerade fick varsin, min var finast :D bara brun-melerad.
när laget kom tvåa i div I fick alla varsin grå/svart grimma, skitsnygg. dom tänkte nog inte på att lagen domineras av c o d-ponnier som inte drar ponny i grimstorlek :smirk: hemmaklubben dessutom haha. gav iofs bort den till en liten tjej i stallet som blev asglad.
på en tävling fick jag tre pokaler när jag vann en klass haha det var intressant.
cd-fodral som man kan ha typ 20 skivor i varje vann jag två när jag kom trea i båda klasserna, ganska praktiskt faktiskt.
sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mkt mer.
jo första gången jag placerade mig fick jag en singel, nickelback - how you remind me, uääk :p
 
Sv: Hederspriser

Det roligaste jag fått var i söndags när jag plac. mig 10:e i Ft.. Då fick jag en drinkbok och cd-skiva med det bästa från "baren" (dokusåpan) Vi fick ett gott skratt.. :D
 
Sv: Hederspriser

Det bästa är när priserna ligger på ett bord och att man får välja. 1:an får välja först, sedan 2:an o.s.v. Det är det mest rättvisa! :banana:
 

Liknande trådar

Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 876
M
Hästmänniskan Hejsan. Jag skulle vilja varna er som funderar på att låna ut era hästar på foder att tänka genom ett par extra gånger, genom att...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 322
Senast: Jenny
·
Övr. Djur Doris e död!!!!:eek: Jag sitter här med värsta paniken i kroppen och vet inte hur tusan jag ska lösa detta! Jag blev helt ställd för...
Svar
3
· Visningar
1 063
Senast: Soppan
·
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 180
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp