Bukefalos 28 år!

Hemmablind!?!

Testina

Trådstartare
Hoppas att få lite positiv/Negativ kritik OCH förslag på hingstval till detta sto.

e: Platini VDL ue:Maximus (Hoppstammad dam;) ca 168 i mkh f. 2002

Jag är ute efter följande "krav" och självklart en hoppehingst ...

* EJ under 165 cm i mkh
* Helst INTE skimmel
* Hingst med "ben"
* Hingst(station) med levande fölsavgift och inte 90-dygns
* Trevlig i temp.
*Tre bra gångarter

Tack för hjälpen =)

dsc_0061_167467708.jpg

dsc_0132red_166523835.jpg

dsc_0182_165592830.jpg
 
Sv: Hemmablind!?!

Det är svårt nu i september att veta vilka betalningsalternativ de olika hingstägarna kommer att ha till våren.
 
Sv: Hemmablind!?!

Massa som kikat men ingen som har en åsikt?! Tips på hingst kanske? /M =)
 
Sv: Hemmablind!?!

Låter andra tipsa om hingstar, måste bara kommentera vilken läcker häst du har! :d
 
Sv: Hemmablind!?!

Ser ut att vara en trevlig pålla, men jag skulle nog leta efter en hingst med bättre kors, det ser lite kort och plant ut. Svårt att se ngt på bild 1 och 3 eftersom det är bilder där hästen är i onormal spänning/position.

Cohiba kanske ?
 
Sv: Hemmablind!?!

Ser ut att vara en trevlig pålla, men jag skulle nog leta efter en hingst med bättre kors, det ser lite kort och plant ut. Svårt att se ngt på bild 1 och 3 eftersom det är bilder där hästen är i onormal spänning/position.

Cohiba kanske ?

Tack! :bow: Ska absolut ta till mig o kika in den hingsten! =)
 

Liknande trådar

F
Avel Jag sitter fast. Väldigt fast. Om ca tre veckor ska jag betäcka mitt sto och jag hoppar runt som en galen kanin mellan hingstar. Så nu...
2
Svar
24
· Visningar
2 205
Senast: Görel
·
Avel hej! Nu skall jag vara jobbig och starta ytterligare en hingsttips tråd... Jag kommer troligtvis att betäcka mitt Bellini sto i år och...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 313
Senast: HBKbruden
·
S
Avel Jag har nu efter hundrade gången ändrat mig igen gällande hingstval. Problemet är att jag inte hittar den perfekta hingsten till mitt...
2
Svar
29
· Visningar
3 564
Senast: Pooh
·
Avel Ännu en "hingstvals-tråd" ;) . Har ett sto efter Magini-Ibsen-Biarritz, ca 162 cm hög, ädel, tre bra gångarter, hyfsad hoppkapacitet...
Svar
18
· Visningar
2 334
Senast: maria85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp