Bukefalos 28 år!

Sv: Hemskt!!!

Men fy! Det är sådant här som får en att skämmas för att vara människa:mad:
 
Sv: Hemskt!!!

:eek: :eek: :cry: :cry: :mad: :mad:

Ohhhhhh vad arg jag blir...

OHH vad jag är FLY FÖRBANNAD på dessa edjf985utgfnvnrejhebgt98 v0fhrvnoregv människor nu!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad:

Jag ska nog verkligen Inte säga vad jag tycker om dessa cj0uf043@£dr+2 människor,vill inte bli bannad från buke för alltid!:angel: :devil:

Hur fan KAN man?! så fina,oskyldiga och kloka djur liksom!?
Näe jag ska knipa käft nu,vill inte gå för långt....
 
Sv: Hemskt!!!

Fy fan vad jag skäms, kan de inte bara döda dom om de ska hålla på. Helt sjukt.... Och jag som skäms för att äta svensk nöt och gris, man kanske borde vara stolt istället
 
Sv: Hemskt!!!

ÅH fy fan! Det där var inte roligt att se! Okej, jag accepterar att de äter dem, det kan jag ta, (inte för att jag skulle vilja äta en delfin, men ok) men det måste väl ändå gå att ta livet av dem på ett bättre sätt! Nej, fy va äckligt!:mad:
 
Sv: Hemskt!!!

:eek: Usch! :mad:
Jag håller med Wassego, jag skulle personligen aldrig i livet äta delfin, emn eftersom människor äter både fisk och haj så varför skulle delfin vara ett undantag? Men när man på något sett utsätter ett djur för lidande är det helt oacceptabelt!!!!! :mad: :cry:
 
Sv: Hemskt!!!

Jag började nästan gråta när jag såg den, de lever ju medans idioterna helt skoningslöst sprätter upp dem! Sprattlar förtvivlat medans de sakta förblöder.. hur fan kan någon göra så????????????!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :mad: Jag bli så satans ledsen..

Japaner måste hata djur (generaliserar jotack, men är jag sur så är jag) de slaktar ju alla djur de kommer över! Katter, hundar, delfiner, you name it..
Ibland vill jag bara spy över mänskligheten! Jag står inte ut skäms som fan över att vara människa, så mycket lidande folk skapar..
Ingen som vet någon potestlista att skriva under så känns det lite mindre hemskt iaf..? :cry:

Funderar seiöst på att starta ett eget djurrättsprojekt!
 
Sv: Hemskt!!!

Fy fan, börja gråta o ville spy när man såg den, varför låta djur lida så?!?! :cry:
 
Sv: Hemskt!!!

Jag har <U>HÖRT</U> att japaner TÄNDER på att misshandla djur! att de tillomed har en BETALKANAL där de visar tjejjer i högklackat som stampar ihjäl kaniner osv :eek:
 
Sv: Hemskt!!!

Men fy i helvete! Ursäkta ordvalet men.. sådär kan man ju för fan inte göra!!! Vad tusan tänker de med! Och jag som alltid gillat Japan förut, men nu vet jag inte om jag är så sugen på att åka dit längre... nä fy tusan...!
 
Sv: Hemskt!!!

Jag har <U>HÖRT</U> att japaner TÄNDER på att misshandla djur! att de tillomed har en BETALKANAL där de visar tjejjer i högklackat som stampar ihjäl kaniner osv :eek:

Jag ahr för mig att det var en atikel om det i aftonbladet? Sjukt ialalfall! :crazy: :mad:
 
Sv: Hemskt!!!

Klarar inte ens av att se klart filmen för jag blir så förtvivlad, ledsen och förbannad. Jävla människor! :devil:
 
Sv: Hemskt!!!

jag skulle nog inte vilja åka till ngt land, kina har ju avrättningar inför folk, andra hedersmord, andra ställen har de rituella mord på djur, tjurfäktningar mm.
 
Sv: Hemskt!!!

någon som kan motbevisa det då?
tyvärr är jag inte bra på japanska men flera på buke verkar kunna det språket? de kanske kan kolla runt på nån japan hemsida?

iof är djurporr lagligt i sverige :crazy:
och djurtester.
 
Sv: Hemskt!!!

*knapp*

"Porrfilmer" där de trampar ihjäl djur finns ja. Finns en sån film utlagd på nätet som en person på ett annat forum länkat till, där en tjej i högklackat trampar ihjäl en hundvalp.

Ja, det finns japaner som tänder på sånt. Men - det finns det säkerligen bland amerikaner, turkar, afrikaner och även oss svenskar också. Det finns folk som tänder på allt möjligt helt enkelt.
Själv ser jag inga fel alls i att tända på saker, inte ens att tända på ihjältrampade valpar - att däremot tillåta handlingarna och stödja den industrin, det kan de gott få tortyrstraff för och jag sitter gärna med som publik.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har googlat men inte hittat några stänger att köpa i Sverige, vad jag kan se. De verkar ju rätt fiffiga. Ser på Youtube att även...
Svar
12
· Visningar
985
Senast: skogaliten
·
Hundavel & Ras Jag är en relativt vanlig och normal person, är utbildad inom hund och är väldigt seriös med hunderiet. Blir därför otroligt förvånad...
2
Svar
35
· Visningar
3 474
Senast: hollypolly
·
Samhälle Är det okej att börja boka flygresor igen? Swedavia rapporterar fler flygningar likaså resebyråerna som säljer fler flygresor. Det...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 715
Senast: nullo-modo
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 591
Senast: kubikmeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp