Bukefalos 28 år!

Sv: Hemskt!!!

Usch vad hemskt :cry: :cry: såg bara en åttondel typ sen stod jag inte ut mer. jäkla djurplågande#############################################################:mad:
 
Sv: Hemskt!!!

:eek: :eek: :eek: USCHUSCHUSCH och fy vad hemskt!!!!:( fattar inte hur man kan göra så!?! de borde ju spärras in(människorna alltså...)! MEN hörni, lite taskigt å säga att alla japaner e onda, har faktiskt kompisar som minsann varken dödat delfiner eller stampat valpar å som aldrig skulle göra det heller!
ett sista usch för delfinmördarna:(
 
Sv: Hemskt!!!

Men herregud...
Första gången jag blivit illamående av någonting jag sett på film. Fruktansvärt att det ska behöva vara såhär år 2007. Att vi inte kommit längre, det gör mig ledsen... Hur ska människan någonsin kunna be om ursäkt för något så vidrigt....
 
Sv: Hemskt!!!

kunde inte se klart den , kom itne långt , fyy så hemskt , obeskrivligt ,blir så fruktansvärt art när man ser sånt , förstår inte hur det är tillåtet ?? :confused: :cry:
 
Sv: Hemskt!!!

Först och främst var det där en av de hemskaste filmerna jag sett på länge.


Sen angående din kommentar.
Det är inte bara japaner som gör då, det är en "fetish" som finns även i västvärlden, tom. i sverige...


Jag är äcklad av att vara människa ibland.



Jag har <U>HÖRT</U> att japaner TÄNDER på att misshandla djur! att de tillomed har en BETALKANAL där de visar tjejjer i högklackat som stampar ihjäl kaniner osv :eek:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har googlat men inte hittat några stänger att köpa i Sverige, vad jag kan se. De verkar ju rätt fiffiga. Ser på Youtube att även...
Svar
12
· Visningar
985
Senast: skogaliten
·
Hundavel & Ras Jag är en relativt vanlig och normal person, är utbildad inom hund och är väldigt seriös med hunderiet. Blir därför otroligt förvånad...
2
Svar
35
· Visningar
3 474
Senast: hollypolly
·
Samhälle Är det okej att börja boka flygresor igen? Swedavia rapporterar fler flygningar likaså resebyråerna som säljer fler flygresor. Det...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 709
Senast: nullo-modo
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 591
Senast: kubikmeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp