V

VildochVacker

I stallet finns det hinderstöd i metall (aluminum eller något, lätta är det iallafall). Men det finns inga bomhållare till dom, tror ni Safety Systems skulle passa? De är runda men jag vet inte diametern på dem. Finns det föressten sån modell nån annanstans, billigare?

Just det, någon som har lite tips på hur man bygger egna hinder? Lite tråkit när man bara har två bommar och hinderstöd utan skållor :smirk:
 
Prata med Stig så fixar han det! Han har antagligen redan matrial till skållor så han har säkert bara glömt av det. Tjata lite så fixar han det på en dag!
Ses kanske istallet sen?


"Naturen skapar föllungen - tränaren gör hästen" :banana:
 
Joo.. Men jag vill ha mer hinder. Vi har ju bara två bommar. Men jag kom på lite ideer iallafall, ska se om det går att göra..
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 322
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 341
Senast: Jadzia
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 536
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Funderat lite som ”återvändare” till stallet för 5 år sedan. Barn och tonåren upp till 20 års ålder spenderades dock i stallet 24/7...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 369
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jag gpr sönder
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp