Bukefalos 28 år!

"Hitta ut ur rummet"-spel

Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Gaah! Hur jag än räknar så blir ju koden aldrig rätt...
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Nej jag vet :( POjkvännen fick det till 4319 men det funka inte..grr! dumma spel. Kan jag ha missat något?
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

men bara trycker man in koden på tangentbordet? :confused:
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Hmm, vad gör jag nu då, hålet till "låset" har öppnats men jag fattar inte hur jag ska kunna öppna dörren? Vad ska jag stoppa in? Det funkar ju inte med repet och gula gubben... :confused:

Fattar nada..:p
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

inte jag heller..jag blir galeen snart....har försökt med att stoppa alla saker jag har i hålet under koden, men det går inte!! Snäällla hjäälp!!! vad ska man göra???:confused:
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Lite småruggig, ja.:devil:

Först ska man gå ut ur rummet och öppna ytterdörren.
Sen kan man börja...:eek:
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Så långt har jag kommit. Det var lite ruskigt när man torkar bort imman från spegeln med handduken.. :devil:
Tills jag drog i håret som stack upp ur duschbrunnen.. :eek:

Hrm.. Längre kommer jag inte. Jag hade en video, en ficklampa och ett ljus. Hm. "Master bedroom" har jag också lyckats låsa upp men där finns ju inget.
Plockat upp nycklen med handskarna i toan, och satt dit toapapperet :p
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Titta i översta lådan, där ska finnas två olika saker.
På skrivbordet hittar man en videofilm.
Sen går du ut i hallen för att komma vidare till toan och "master bedroom".
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Tror man ska få in videon i det där VCR-cabinnet i master bedroom, men skåpet har ingen knopp så man får inte upp det. VART hittar man knoppen?
Och hur tänder man stearinljuset?
Jag blir gaaaaaalen..
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

När du blir skrämd av spöket i duschen, tryck snabbt på space. Gå till duschen en gång till, till slut trillar vredet av till duschkranen. Använd det till videoskåpet.

Kom på en sak till, tror du ska spola också innan.
 
Senast ändrad:
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Jag har klarat det :banana: Fast jag minns inte hur jag gjorde :p
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

Lilla-S skrev:
Hmm, vad gör jag nu då, hålet till "låset" har öppnats men jag fattar inte hur jag ska kunna öppna dörren? Vad ska jag stoppa in? Det funkar ju inte med repet och gula gubben... :confused:

Fattar nada..:p

men vilken kod var det? hur fick du in koden? :crazy:
 
Sv: "Hitta ut ur rummet"-spel

annars kan man söka på google! om spelet heter typ "panicroom" så söker man på panicroom walkthrough... så står det bad man ska göra! om man gillar att göra de lätt för sig, som jag:P
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 058
Senast: Niyama
·
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
547
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag vet att många är trötta på mina skriverier och gnällande. Men ganska ofta är det berättigat, när man som funktionsnedsatt ÄR i...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: IngelaH
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
22 036
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp