Bukefalos 28 år!

Japp, jag, min dotter, min gubbe, svärmor och den inhyrda tjejen i stallet ska ta en långtripp dit upp på lördagen.
Kommer bli trångt i bilen, men inte för min del, jag ska övningsköra :D Ska bli jätteroligt.
 
Trist att du inte kan komma med, men jag lovar att Bettan o jag håller ställningarna.. ;)
Om det ens blir hälften så kul som förra året så kommer det bli en toppenhelg!

Synd bara att man inte vet vilka alla härifrån är.. :confused:
 
Hmm bara jag inte håller min vana trogen å somnar :rofl:
Så skall jag hålla korpögonen öppna :d
//Bettan :banana:
 
Fast om du somnar så e det ju inte hela världen, du vaknar ju till liv framåt natten igen.. :D Jag tror inte du hinner somna faktiskt.. Då tar jag fram lassot o släpar dig till dansbanan igen.. :cool:
 
Det känns tryggt att ha sådana vänner :bump: Denna regel gäller även om jag börjar kasta trånande blickar mot någon smutsig kopojke Bind mig Sandra snälla :devil:
 
Se nu till att hålla Bettan borta ifrån alla kopojkar med flaskor, även om det bara är vatten i dem ;)
man vet aldrig hur det kan sluta annars :angel:
 
Jag åker nu om ett par timmar!! :cool:
Jag är lätt att känna igen-går omkring med min 4-månadersbebis antingen på armen eller i vagnen, troligen sitter jag under ett parasoll oxå!! :D
See you there , folks! :banana:
 
snart åker vi...ska bara packa alla femtioelva prylarna först...

Kenzo ska gå fredagsreiningen, trail och polebending på lördag och reiningen och herd work ( :eek: :crazy:) på söndag.

Tiger ska gå fredagsreining, trail lördag och söndagsreining.

Och så ska pappa vara med på Sonny! De ska också vara med i trailklassen. Jag vet inte riktigt vad jag har lurat med honom på, första tävlingen för både häst och ryttare... kunde ju ha börjat snällare... :rofl:

men vi hoppas på skötsamma hästar, nerver av stål och kanonväder alla dagar!

:banana: :banana: :banana:
 
smutsiga kopojkar var det ja... va tusan ska de vara bra för?? de stör ju bara, för inte tusan kan man koncentrera sig på tävlingsbanan när sånna finns i närheten... :devil:

hoppas sandra har ett långt rep så hon kan binda oss båda... fast ögonbindel skulle nog funka bättre på mig... :banana: :D
 
Äää... Jag har 60mil att åka varje gång jag åker hem :cool:

MVH/ Stefan
 
Nu är jag hemma efter en underbar helg :)
Synd att jag inte hittade så många utav er bara :crazy:

MVH/ Stefan
 
hoppas det kommer lika mycket folk till hjo ko som förra året!!! ska bli så roligt!!! HJO KO 29-31 Juli och 1 Augusti!!!! :D jippi!!!
 
Nu stämde datumen lite bättre!! Blev lite fundersam först, sen såg ja att det var en tråd från förra året.. :idea: :D
 
jo jag märkte det jag oxå å tänkte att det kunde va dax att uppdatera det lite efter som det snart är dax igen... jippi...kram
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
3 071
Skola & Jobb Jag håller fortfarande på och krånglar lite smått med min fd arbetsgivare... Kom då att tänka på om det är det något intyg jag kan...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Habina
·
Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 511
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp