Hockeytråden

Funderar om jag vill se Sverige mosas av USA ikväll. Det blir kanske så till slut. Men jäklar vad jobbigt det kommer bli. Trots allt hoppas man men sen går det åt helvete - ja nu är jag finsk, de har nog världens mest pessimistiska fans.
 
Alltså jag älskar Patrik Westberg. Han borde kommentera alla hockeymatcher, alltid. :love: Nyligen upprörd över en straffsituation som inte blev straff, bl.a med orden ”har vi inte straffar i SHL längre?!” och ”Det måste vara den solklaraste straffen sen Jesus gick i kortbyxor” :D
 
Alltså jag älskar Patrik Westberg. Han borde kommentera alla hockeymatcher, alltid. :love: Nyligen upprörd över en straffsituation som inte blev straff, bl.a med orden ”har vi inte straffar i SHL längre?!” och ”Det måste vara den solklaraste straffen sen Jesus gick i kortbyxor” :D
Jag skrattade gott här i soffan åt det!
 
Alltså jag älskar Patrik Westberg. Han borde kommentera alla hockeymatcher, alltid. :love: Nyligen upprörd över en straffsituation som inte blev straff, bl.a med orden ”har vi inte straffar i SHL längre?!” och ”Det måste vara den solklaraste straffen sen Jesus gick i kortbyxor” :D

Från Röglesupportrarnas kommentarsfält, om samme individ: "Mun och hjärna verkar vara som två osynkade kugghjul där munnens hjul snurrar alldeles för fort"
"Nog för att han brukar vara konstig, men idag måste han vara full!"

:D
 
Jag skrattade gott här i soffan åt det!
Jag med. Han är fantastisk. Såg highlightsen efter jag kom hem från Färjestads match mot Malmö förra veckan, och skrattade rejält! ”Och så kommer målet, ja kanske inte som ett brev på posten, inte riktigt så sent” och ”Passningen! Och räddningen! Räddningen finns inte! ...men den finns” :rofl:
 
Från Röglesupportrarnas kommentarsfält, om samme individ: "Mun och hjärna verkar vara som två osynkade kugghjul där munnens hjul snurrar alldeles för fort"
"Nog för att han brukar vara konstig, men idag måste han vara full!"

:D
Hahaha äh, är väl inte värre än vanligt? :D
Älskar dissen mot att de filmade Ture Varg tidigare också. Att producenten fått för sig att det är Bolibompa :rofl:
 
Örebro torskade. Luleå torskade. Nu får småkronorna fan vinna för annars är det tre torskar på en och samma dag för mig. :mad:
Lider med dig! Hade gärna sett Örebro slå Djurgården idag.

Fast själv är jag mest bara jättelättad. Äntligen vinst, med 5-1, efter alldeles för många förlorade matcher. Johansson tillbaka i dagens match och det med besked, två mål och ett assist. Verkar dessutom som att Lindqvist är tillbaka till nästa match, och de små kommer snart hem också... På det är dessutom januari sprängfyllt med hemmamatcher efter att i princip hela december spelades borta. Det börjar kännas bra igen. :love:
 
Lider med dig! Hade gärna sett Örebro slå Djurgården idag.

Fast själv är jag mest bara jättelättad. Äntligen vinst, med 5-1, efter alldeles för många förlorade matcher. Johansson tillbaka i dagens match och det med besked, två mål och ett assist. Verkar dessutom som att Lindqvist är tillbaka till nästa match, och de små kommer snart hem också... På det är dessutom januari sprängfyllt med hemmamatcher efter att i princip hela december spelades borta. Det börjar kännas bra igen. :love:

Det där inlägget började bra, och sen började du skriva om FBK... :meh:


:D
 
Örebro torskade. Luleå torskade. Nu får småkronorna fan vinna för annars är det tre torskar på en och samma dag för mig. :mad:

Uppriktigt upprörd över Luleå. Eller kanske Brynäs. Framförallt över Granström faktiskt. Jag hade ju en hockey-crush på honom när han spelade för oss och utsåg honom till min blivande man (jaja, jag har en ny blivande man varje säsong :D), och nu hade han mage att sänka oss så här :mad:
 
Kan någon vara snäll och rapportera här då det blir mål?;)
Ser du inte matchen?! :nailbiting:
Men vi ska nog kunna rapportera! Kan annars tipsa om appen sportfåne för framtida tillfällen, väldigt bra när man vill ha sportnotiser. Man kan välja lag och ligor och såklart matcher man vill följa.

Jag har t.ex Färjestad märkt som favorit, vilket innebär att jag får höra ett fint ”match påbörjad” från min telefon när matchen dragit igång vilket är väldigt positivt om man inte har koll på tiden. :D Sen talar den såklart också om när det blir mål och för vilket lag, samt tillslut att matchen är slut och vilket lag som vann. :up:
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 099
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 741
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: Hellhound
·
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp