Hockeytråden

Sverige eller USA? Det blir nog fler av de senare och färre av de första :arghh: Om det inte blir mos så blir det straffar och Sverige förlorar... O_o
Nåja, nu har ju faktiskt Sverige varit väldigt nära ett mål i alla fall. Och än står det 0-0. :D
 
Nåja, nu har ju faktiskt Sverige varit väldigt nära ett mål i alla fall. Och än står det 0-0. :D

Jo, men som de spelar just nu ligger ett USA mål och dallrar i luften :arghh: Kom igeeeeeeen

Jag är nog den minst patriotiska person som finns, men när det gäller hockey så blir jag plötsligt en rabiat flaggviftande patriot :nailbiting:

071-emoji-free.jpg


Skarmavbild-2016-07-12-kl.-15.10.13.jpg
 
Yowsa, om bara Dahlin kunde göra mål på någon av sina chanser.

Nu ska jag sluta spamma :meh:

JAAAAAAA! Elias :heart
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 104
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 747
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
338
Senast: Hellhound
·
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
260
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp