Bukefalos 28 år!

Hockeytråden

Nu tycker jag att du är lite onödigt negativ. ;)

Min dator kraschade just som Schweiz gjorde mål och när jag fick igång eländet igen var det plötsligt 7-2, men vad jag kunde se spelade Sverige ganska dåligt. Men bra resultat eftersom schweizarna alltid är jobbiga motståndare. Får se vad som händer mot ryssarna. Man vet aldrig var man har dem.

Suck, eftersom USA förlorade blir det tufft för Sverige. Slovakia - Ryssland/USA - Kanada om de vill vinna guld. Men, heja småkronor!!!
 
Min dator kraschade just som Schweiz gjorde mål och när jag fick igång eländet igen var det plötsligt 7-2, men vad jag kunde se spelade Sverige ganska dåligt. Men bra resultat eftersom schweizarna alltid är jobbiga motståndare. Får se vad som händer mot ryssarna. Man vet aldrig var man har dem.

Suck, eftersom USA förlorade blir det tufft för Sverige. Slovakia - Ryssland/USA - Kanada om de vill vinna guld. Men, heja småkronor!!!
De lyfte rejält i tredje! :up:
 
Hösten har varit riktigt usel för mitt lag, men de två senaste matcherna har de gjort helt makalösa upphämtningar i tredje. Hoppas att trenden vänder ordentligt och går åt det bättre hållet på nyåret.
 
Jag satt och funderade på att gå och lägga mej efter andra perioden. Men blev kvar och då fick småkronorna fart.
Planerar lite så borde jag hinna hem till nattens match
 
Hem han jag men somnade i soffan vaknade under straffarna :o
Så lite fick jag se :D

Du missade inte sådär jättemycket, det var lite yra höns över det hela. Ryssarna tog utvisning efter utvisning men svenskarna kunde inte göra mål och deras PP var stundtals stå och stirra förvirrat på varandra och pucken. Dålig match, men kul att Sverige fortsätter sin svit på 44 obesegrade gruppspelsmatcher. Får hoppas att Monten får ordning på dom till Slovakien. Rasmus Dahlin gjorde några häftiga dragningar. Kul att se.
 
Du missade inte sådär jättemycket, det var lite yra höns över det hela. Ryssarna tog utvisning efter utvisning men svenskarna kunde inte göra mål och deras PP var stundtals stå och stirra förvirrat på varandra och pucken. Dålig match, men kul att Sverige fortsätter sin svit på 44 obesegrade gruppspelsmatcher. Får hoppas att Monten får ordning på dom till Slovakien. Rasmus Dahlin gjorde några häftiga dragningar. Kul att se.
Skönt att höra, jag gjorde inte ens ett försök, hade nog med att försöka hålla mig vaken över 12-slaget. :D
 
Funderar på att titta i natt. Men det kommer en dag imorgon med. Hmm svårt dagens i-landsbekymer. Behöver inte bestämma mej än men börjar jag titta är risken att jag blir sittande
 
Funderar på att titta i natt. Men det kommer en dag imorgon med. Hmm svårt dagens i-landsbekymer. Behöver inte bestämma mej än men börjar jag titta är risken att jag blir sittande
Finns vissa fördelar med att inte ha ställt rätt dygnet efter nyår och vara student med onödigt långt jullov. :D
 
Hm... om jag ska hålla mig vaken så får jag kanske göra något tills sverige-matchen börjar.. Behöver rensa garderoben med mössor och vantar... kanske dags nu..
Kollar Kanada- schwiez men känns skälvklat att Kanada vinner den.
 
Hm... om jag ska hålla mig vaken så får jag kanske göra något tills sverige-matchen börjar.. Behöver rensa garderoben med mössor och vantar... kanske dags nu..
Kollar Kanada- schwiez men känns skälvklat att Kanada vinner den.
Låter väl vettigt att göra nån nytta! Jag fastnade framför Hitchcocks Fåglarna, ingen större risk att somna då, men blir ingen nyttigt gjort då heller. :D
 
Låter väl vettigt att göra nån nytta! Jag fastnade framför Hitchcocks Fåglarna, ingen större risk att somna då, men blir ingen nyttigt gjort då heller. :D
Hehe...
ja jag måste göra något praktiskt nu..
Sitter och läser om den gruppvåldtäkt som har rapporterats i min kommun igår... Så jag måste göra något istället för att bara bli irriterad och arg..
 
Kom igeeeeeen. Fattar inte att man kan bli så upphetsad av att se tonåringar spela. Det här är inte bra för hjärtat eller dygnsrytmen. :nailbiting:

Påminner om när Wings var i slutspel mot Anaheim, SJ eller liknande och man var helt död dagen efter, efter att ha släpat sig upp tre på morgonen och sedan dusch och direkt till jobbet efter matchen. Nästan så man var lättad när de åkte ur. :meh:
 
Hm... om jag ska hålla mig vaken så får jag kanske göra något tills sverige-matchen börjar.. Behöver rensa garderoben med mössor och vantar... kanske dags nu..
Kollar Kanada- schwiez men känns skälvklat att Kanada vinner den.

Om du läser Per Bjurmans NHL blogg så finns/fanns det någon som heter JuliaHabs som städade varje gång det gick dåligt för Habs Måste vara extremt prydligt hos hen i år. Något för @sjoberga att ta efter? ;)
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 267
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 879
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
370
Senast: Hellhound
·
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
265
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Mindre kombi?
  • Hiss och diss del 5
  • Sommartoffel

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp