Bukefalos 28 år!

Hockeytråden

Haha... intervju med tränaren för Schweiz. Han säger rakt ut att de inte har en chans mot Kanada...
Kunde inte låta bli att bli lite fnissig.
 
Läste någonstans att Schweiz inte slagit Kanada på 27 gånger, så inte så konstigt vad han sa! Roligt var också de artiga kanadensarna som omedelbart svarade att Schweiz är ett mycket bra lag som vi har respekt för och inte underskattar, blablabla.
 
Jag står inte ut! :arghh: Varje gång man tror att nu kan Sverige spela sitt spel så gör de något idiotiskt
 
Fattar bara inte vad Sverige gör. Känns som ännu en 4:e plats om de nu tråcklar sig förbi Slovakien. :banghead:
 
Det är så jäkla typiskt. Varje gång man tror att nu, i år, har Sverige ett bra nog lag för att vinna guld så spelar de som disktrasor.
 
Det är så jäkla typiskt. Varje gång man tror att nu, i år, har Sverige ett bra nog lag för att vinna guld så spelar de som disktrasor.
Förhoppningsvis var det bara den matchen. Fy tusan vad onödigt spännande det var ända in i slutminuterna! Inte direkt så man är nog avslappnad för att sova nu.

Jaja, vi är med ännu. Även om jag måste erkänna att det vore skönt att få hem Zetterlund och Steen nu, så Färjestad kan slippa låna in spelare i fler matcher. :p
 
Gick och hämtade lite choklad, behöver varva ner :grin: Hur som helst så kommer Sverige bli slaktade av USA, har en liten chans mot Ryssland i semi.
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 266
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 875
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
369
Senast: Hellhound
·
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
265
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppfödare som slutat svara
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp