Bukefalos 28 år!

Hökenesåsritten 10 maj!

Sandri

Trådstartare
Ska nu då starta min första distans med min femåring! Det blir hökenesås den 10 maj! :D Har letat lite, men inte hittat mkt om den ritten här på buke... Ska förstås bara prova på, då detta ä första gånegn för både mig och min häst.
Någon mer som ska dit eller som kan komma med lite expert råd såhär en månad innan typ?:D
/Sandra
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Ska nu då starta min första distans med min femåring! Det blir hökenesås den 10 maj! :D Har letat lite, men inte hittat mkt om den ritten här på buke... Ska förstås bara prova på, då detta ä första gånegn för både mig och min häst.
Någon mer som ska dit eller som kan komma med lite expert råd såhär en månad innan typ?:D
/Sandra

Vi är 3st tjejer från samma stall som ska rida:)
2fjordningar och en whels cob..Första gången för oss också..:)
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Ok. Tack. Hittade den nämligen inte på ridsportförbundets sida.
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Hej! Jag ska också med och är jättetaggad redan vi kommer nog bli ett gäng här från östergöland så det ska bli gööör skoj :banana:
Jag ska rida 50CR ,anmäld i dag. Vi ses! hoppas vi får toppen väder och massa skoj. / Hum
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Hej! Jag ska också med och är jättetaggad redan vi kommer nog bli ett gäng här från östergöland så det ska bli gööör skoj :banana:
Jag ska rida 50CR ,anmäld i dag. Vi ses! hoppas vi får toppen väder och massa skoj. / Hum

Okej va kul :D Jag ska ju våga mig på pluttsträckan jag hehe;) på 18 km. Vill ta det sakta då jag aldrig har tävlat innan å min häst inte heller har det då han fyller fem i år. Men det ska bli kul kul kul! Jaa vi får hoppas på fint väder!:rofl:
/Sandra
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Vad krävs för att få starta 18 km?

(så kort orkar t o m jag rida :D )
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Jag har tänkt att va med också, men har varken bestämt vilken lngd eller vilken häst jag ska ta än... :smirk:
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

nu har jag anmält mig :)det blev 50 km tävling.
blir vi fler i denna klass??:bump::bump:
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Nej, det är samma gröna kort som för övriga tävlingsformer.
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Ingen som ska rida samma mes sträcka som jag & min unghäst? ;) :D
/Sandra
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

nu har jag anmält mig :)det blev 50 km tävling.
blir vi fler i denna klass??:bump::bump:

Om allt går som det är tänkt så blir det 50 km tävling i hökensås, men har inte anmält mig än.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 250
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 241
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 763
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Gammal användare, men då inget är helt klart får det bli såhär. Jag har i princip bestämt mig för att säga upp mig från jobbet. Har...
Svar
2
· Visningar
1 283
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp