Bukefalos 28 år!

Hökenesåsritten 10 maj!

Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Jo, du får troligtvis sällskap av min häst aif. Med vihängande skötare.:D
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Vi blir ett helt gäng östgötar som ska dit verkar det som :s. För tillfället är vi åtminstone två pers som startar i 50km CL tillsammans. Det kan bli fler som hakar på oss. Sen är det ju ett par som startar de högre klasserna med. Första tävlingen för min och Starlights del så det kan bli intressant :)
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Jag ska rida 30pp med min sexåring, längtar det ska bli skit kul.

Va skoj!:D Min kompis som jag skulle rida med har fått lite problem med hästen hon skulle rida... Så nu blir det inget för mig heller då... Jag som hade sett fram emot detta så mycket:crazy:
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Va skoj!:D Min kompis som jag skulle rida med har fått lite problem med hästen hon skulle rida... Så nu blir det inget för mig heller då... Jag som hade sett fram emot detta så mycket:crazy:

Men varför åker du inte själv?
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Men varför åker du inte själv?

Jag har aldrig varit på en distanstäving, inte min lilla pålle heller... Så det vågar jag faktiskt inte fegis som jag är:angel:... Vill ha med någon första gågen som jag kan rida med å så..:D
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

På varje distanstävling finns det ett antal ryttare som är nybörjare, så den ursäkten gills inte.;)

Ni kommer säkerligen att vara flera som startar i din klass, och då har du ju folk att rida och prata med.
"Knyta nya kontakter" kan man kalla det.
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Jag håller med CK! Första gången jag red distans hade jag ingen att rida med innan vi kom dit, jag hade inte den blekaste aning om hur saker och ting fungerade och jag hade inte ens ett forum som bukefalos att fråga på!!! Ändå överlevde vi! Och tänk - vi fortsatte! ;)

Så jag tycker du ska åka! Med eller utan kompis! ;)
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Jag håller med CK! Första gången jag red distans hade jag ingen att rida med innan vi kom dit, jag hade inte den blekaste aning om hur saker och ting fungerade och jag hade inte ens ett forum som bukefalos att fråga på!!! Ändå överlevde vi! Och tänk - vi fortsatte! ;)

Så jag tycker du ska åka! Med eller utan kompis! ;)

haha mjo överlever gör jag nog allt :p Men jag väntar nog till juni då det ordnat upp sig med hennes häst där igen... Alltid roligare om man åker tillsammans!:D
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

vi distansryttare är det trevligaste folket som finns.. (inge snobberi och mobbing här inte ;) )
Väldigt lätt att skaffa sig nya vänner över hela sverige :love:
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

jag kommer åka själv på min första ritt, det blir troligtvis billingeritten i augusti. rider en pp 30km isf.
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

eyy - en till som ska rida PP 30km i augusti !! ;) det ska jag & Honey med, vår första ritt :bump:
vet inte ännu om vi blir flera, försöker locka nån av stallkompisarna att haka på men vi får väl se :angel: annars blir det bara jag & mamma, som har accepterat att agera chaffis & hinknisse :)

ni får ta hand om oss, både mamma och jag är nybörjare helt ;)
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Till alla som änmält sig via mail till Hökensås kolla in deras hemsida några anmälningar har kommit bort./ Hum
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Jag har aldrig varit på en distanstäving, inte min lilla pålle heller... Så det vågar jag faktiskt inte fegis som jag är:angel:... Vill ha med någon första gågen som jag kan rida med å så..:D

Jag red min allra första PP 20 km i kristinehamn,alldeles ensam...(förutom make som förstagångshinknisse) det gick alldeles utmärk,Nån gång skall vara den första och så rider man i sin egen takt
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Smidigaste är ju att maila till dom och kolla så din anmälan kommit fram. ;)
 
Sv: Hökenesåsritten 10 maj!

Det hade den.
Grejen var att jag fattade dig att det skulle stå på hemsidan vilka som kommit bort, vilket verkade konstigt.


Nu väntar jag bara på karta och info.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 386
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 460
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 610
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Gammal användare, men då inget är helt klart får det bli såhär. Jag har i princip bestämt mig för att säga upp mig från jobbet. Har...
Svar
2
· Visningar
1 298
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • När den sista dagen kommer ...
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp