Bukefalos 28 år!

Hööks Vår/Sommar 2016

Började glatt bläddra i min nya katalog som jag skickat bud (läs: pojkvän) för att hämta i affären igår.
Efter halva katalogen har det hänt något med tryckningen, så man ser knappt några bilder och texter och priser är helt borta. Bara att slänga...:meh:
 
Är det bara jag som tycker att schabraken var jättetråkiga/fula? Konstiga färgkombinationer, ingen stil på! Ångrar att jag inte köpte ett blått och grönt JH-schabrak från höstkatalogen! Nu är de slut:(
.

Håller med, gillade inte alls dom randiga och jag tycker att den där kronan dom tryckt på JH schabraken är asful :o, annars hade jag nog behövt ett svart med guld. Gillade färgerna på sandro schabraken, men hade velat ha mindre rutor :) övriga var väl ok, men inget jag kommer köpa.
 
Var in idag

Fiorentinoschabraken är fina att se på. Stenarna är mycket små och sitter ordentligt fast. Schabraken är dock ganska tunna. Hamptonsschabraken är tjockare

Jackan Firenze är grymt snygg ;)

Fairfieldpannbandet lockade mig inte när jag sett det irl.
 
Jag har köpt denna nyhet och tycker den är skitsnygg i färgen, schabraket alltså.
113.jpg
 
Snabba är de allt! Beställde katalogen igår kväll och den kom med posten idag. Synd bara att de inte fått in nån nya skärp. Är i behov av ett men det nya flätade ser ju bara så tradigt ut.
 
det här meshfodret (hur det nu stavas), hur är det? vad är det? är det liknande fleece eller är det tjockare? behöver nya 100g täcken men funderar på om det kan vara något att ha istället
 
Hur stor är skillnaden mellan full och xfull? Jag tycker de är väldigt snåla med träns i strl xfull...
 
Hur stor är skillnaden mellan full och xfull? Jag tycker de är väldigt snåla med träns i strl xfull...
Min nordis som drar xfull på grimmor kan lätt ha hööks träns i full. Så även om x-full utbudet e klent så tycker jag deras full är såpass tilltagna att det inte blir ett problem :)
 
Medan jag var på ullared igår damp nya katalogen ner i brevlådan. Bläddrade igenom vid frukost men hitta inget som lockade, var förbi "min" butik idag men hitta inget där heller.
Klämde på några schabrak, men tyckte 400 för ett hööks-schabrak vart dyrt #snål
 
Nån som klämt på JH-täckena? Det är ull och fleecetäcket jag är nyfiken på. Jag vill ha nya täcken till transport. Hur känns de i kvalitet?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp