Bukefalos 28 år!

Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

kl

Jag måste nog svänga förbi hööks på väg till stallet imorgon. Någon dum människa placerade det så jag åker förbi varenda dag :crazy:
Och om det på hemsidan stämmer hade de ungefär sju tusen saker jag behöver eller vill ha, så jag kan nog inte hålla mig borta.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag blev så besviken. Inte ett enda "riktigt" täcke. Bara skitfleece och ett stalltäcke (ponny) i stort sett :(
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

KL

Fick ett presentkort av svärföräldrarna i julklapp, och har nu shoppat upp det på rean. Blev ett schabrak, ett par skydd och ett par boots. Inte bara billigt alltså, utan gratis ;)

Men det är ändå lite nervöst om systemet hinner med, nu när allt är "betalat" i förskott vill man ju inte ha något mail om att det hann bli slutsålt.. Har ju inga bilder eftersom det nyss är beställt :p
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

*kl*


Klickat hem Marinblå fälttävlansskydd fram (fick de matchande bootsen i julklapp), S var dock slut och är rädd att M blir för stort.

Blev även ridbyxor Atlanta då nästan alla av mina ridbyxor gått hål i samtidigt.

Och svart Kilkee träns. Hatar dock pullback-knäppning så får se hur länge jag behåller det. Tycker det är enklare att knäppa enkel knäppning samt att jag tycker man får dra åt pullback-knäppning så annars har jag märkt att nosgrimman lätt kasar snett. Hade velat ha Kilbarry tränset med det reades inte ut minsann :(
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Kl

Beställde poseidon pullartränset samt en crw parkas Indy jacka i både stl s och m. Så får jag se vilken som sitter bäst. Vet inte om jag ska ha tränset. Tänkte jag kunde klämma lite på det iaf. Annars är det ju bara att lämna tillbaka. Fick presentkort i julklapp så betalar bara för tränset själv.

Vet dock inte om hemsidan är lite seg för tillfället. Många är väl inne och shoppar. Fick aldrig någon bekräftelse på att köpet är genomfört när jag betalat, men dom har reserverat pengarna redan.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Klickade också hem dom benskydden, fast i storlek M, vet inte heller om det blir för stort. Har D-ponny. Köpte även bootsen till, men tog faktiskt storlek L. För visst är dom bootsen en kopia av professional choice bootsen? såna har vi nu och M är för små. Tyvärr var bakskydden slut så jag tog framskydd runt om. Tyckte iof bakskydden var fula med den flärpen så det går nog bra ändå.

klickade även hem det bruna lami-cell schabraket.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Ja, min är ju också D-ponny (haflinger). Ganska korta ben men kraftiga, hoppas dom inte blir för långa. Står ju dock i kommentarerna att dom upplevs små så vi får hoppas!

Bootsen har jag i M, det är precis att dom inte blir för små runt om så L kanske blir bra till din. Min har skostorlek 0 (tror jag iaf :p) om det hjälper dig nått.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Mäh, ville ha en blå Milano, men den finns inte i S i någon av butikerna i närheten, och inte på hemsidan. Om nån vänlig själ ser en sån får ni gärna hugga den åt mig, jag betalar frakten.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Knapplån.

Jag råkade handla mer än jag tänkt :o

En svart parkas
Svart dressyrschabrak
Marinblått dressyrschabrak
Bett-putsmedel
En långärmad topp
En långärmad pikétopp
Fleecejacka
2 grimmor
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

*kl*

Rätt besviken på Rean blir nog faktiskt ingenting :(
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Ja, tyckte inte det fanns mkt av värde. Jag kanske åker förbi och tittar på Tilly västen och softshellhandskarna men i övrigt var det tunt :( Hade hoppats på att köpa en gjord med platta men fanns ju bara rosa och blå ponny gjordar på rean...
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Kl

Klickade hem ett Hera Gold medal träns, har velat köpa det länge, men varit för snål
En Abbie funktionströja
Ett par ridhandskar Monty
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

kl
Var väl ingen superspännande rea, men jag hittade kläder jag behöver iallafall :) Är i stort behov av långärmade, tunna tröjor och där fanns ju en hel del pikeér :) Köpte två pikeér, en långärmad tröja, ett par ridhandskar, en grimma, två grimskaft och hästgodis. Ska hämta ut det i butik så jag lär väl hitta något mer när jag väl är där :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag brukar åka förbi några veckor senare, när de har halva rea-priset.

I år en del som kan vara bra att ha men inte nödvändigt.
Är det riktigt billigt och rätt storlek så kan jag alltid bunkra långärmade tröjor, någon jacka, schabrak och ridstrumpor...

har köpt på mig rätt mycket grejer under hösten, dock.
Vill verkligen inte ha fler träns för det är ett h-sike att olja in dem hela tiden.
Köpte några träns och ett kandar på en konkurs-auktion under hösten så jag har så det räcker och blir över.

Men rea är kul.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Blir nog en Indy parkas för mig som får bli födelsedagspresent från min man och dotter :) Har sneglat på den länge men inte köpt den då den jackan jag har har funkar bra. Men nu var det så rätt pris och så gick blixtlåset sönder på jackan jag använder så jag behöver en till ändå :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Kl
Fan vad sur jag blir! Flexar ut från jobbet och kör till Hööks för att köpa padden som ligger bland rean på hemsidan. Men nä, det är ju inte rea på den! Jag har alltså kört dit helt i onödan!!

Blev så sur att jag la allt och gick :o
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 424
Senast: JennyLz
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 695
Senast: G-uldlock
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
1 818
Senast: manda
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp