Bukefalos 28 år!

Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Hade du sagt att den är med på rean på webben hade det säkert löst sig.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Tror jag med. De ska ju hålla samma rea tycker man :o

Jag lär nog åka dit med först när det är halva reapriset. Se om man kan fynda träns åt killen. Just nu känner jag inte något som lockar.
Skulle eventuellt vara svarta läderskydd åt honom. Men nej.. får se.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Kruxet var att den ligger på rea-sidan, men är inte prissänkt. Så jag fattar inte varför den ligger på den sidan. Alltså padden till bomlös, den bruna.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Finns det ens? :o

Det kunde man. Shit har jag missat :D
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jadå :) På så sätt slipper man trängas i rean och riskera att något är slut när man kommer fram.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Fiffigt :p
Inte nog med att de äntligen automatiserat sitt bonussystem. Nu kan man slippa posten med :D

Moderna värre!
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

KL

Jag svängde förbi idag strax efter öppningen. Eftersom jag förra året var där en halvtimme efter öppningen och ändå lyckades ta det sista av typ allt som jag köpte så åkte jag lite tidigare ändå.

Tråkigare Rea än tidigare. Var inga av Hööks egna schabrak som jag egentligen fastnade för. Men det brun-gröna Lamicell-dressyrschabraket fick följa med hem. I övrigt köpte jag bara grejer till mig själv. En vit tävlingstopp som ingår i JH-collection, en turkosblå funktionstopp som jag tittat på tidigare men varit för snål för. Den kommer matcha till hästens turkosa schabrak och boots som vi har i terrängen :). Sen blev det en Lila tjocktröja utan luva också. Svårt att hitta bra tröjor till stallet utan luva tycker jag.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jaha, såg nu att den inte var prissänkt på hemsidan. Skumt! Men det verkar som att den är borta nu?
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag ser inte padden på rea-sidan, men jag har kanske inte tittat ordentligt?

Men varför köper du inte den billiga padden som Börjes säljer i stället? Plocka ur inläggen (de är skräp, men det är de antagligen på Hööks-padden också) och stoppa i ett par lager liggunderlag i stället så får du en bra pad sedan. Och till ett mycket bättre pris :) !
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Ring deras kundtjänst. Verkar ju skumt :o

Kundtjänsten fattade inte heller nåt. Pratade med den tjejen hur länge som helst, hon försökte både det ena och andra men fattade inte hur det låg till. Men nu ligger den inte kvar iaf...
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag ser inte padden på rea-sidan, men jag har kanske inte tittat ordentligt?

Men varför köper du inte den billiga padden som Börjes säljer i stället? Plocka ur inläggen (de är skräp, men det är de antagligen på Hööks-padden också) och stoppa i ett par lager liggunderlag i stället så får du en bra pad sedan. Och till ett mycket bättre pris :) !

Jag tyckte iläggen verkade ganska bra i denna, jag ska ju göra om den till barbackapadd, inte till bomlös.. Men får kanske kika på Börjes.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

De i Börjes-padden är helt vanlig skumgummi. Visserligen tjock, men trycks ihop till ingenting när man använder den. Jag har ärligt talat inte tittat inuti Hööks-padden men till det priset misstänker jag att det är något liknande inuti den också.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Hööks-paden har inte tillräckligt bra inlägg för att användas till den typen av bomlösa sadlar de säljer.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag tyckte också att det inte var så himla bra rea men, lite saker kom med hem iallafall :)

2st Abbie funktionströjor Svart och blå
1 par Aristocrat jodhpurs
1 par Senskydd Jump off Bruna
1 par Bakstryckarskydd Jump off bruna
2 st grimskaft (ej rea)
1 par lammullsulor (ej rea)
2 par strumpor från HV Polo

Det som jag tyckte saknades var ridbyxor (helskodda) och täcken generellt.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Fyndade två CRW Trixy, en röd o en marinblå, efter att ha provat typ alla långärmade utan luva, jättesköna! Jag hatar stor hals eftersom mina jackor o västar går upptill hakan. Och en CRW Halifax rosa i nåt funktionsmaterial. Mjuk och tajt, bra att ha under :-) och ett kindkedjeskydd i gel

Sen köpte jag bettet och en hovpensel med burk oxå.

Sjukt trist passform på de svindyra HV polokläderna gjorde mig glad, slipper man funderar på dem mer :-D
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

*KL*

Så, tog en tur inom butiken. För mkt folk vilket stressar mig så nappade åt mig JH västen i Plommon. :d den har jag velat ha länge men för snål att betala fullt pris ;)

Blev även ett par reflexboots.



Köpte även en brun Lami-Cell grimma men var för trång. Åkte inom igen och lämnade tillbaka den och tog en tur till. Lite mindre folk då men hittade inget annat kul.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 424
Senast: JennyLz
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 696
Senast: G-uldlock
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
1 901
Senast: thoora
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp