Bukefalos 28 år!

Hur är det nu...90 dygn?

S

sydney

Jag är helt förvirrad o har helt glömt bort hur jag gjorde sist jag hade nåt sto med 90dygnsavgift...

Mitt sto är på 90 dygn om ganska precis en vecka. Visst är det så att jag måste åka in o kolla om hon fortfarande är dräktig INNAN hennes 90 dygn har passerat för att inte behöva betala avgiften om hon skulle vara tom?

Gäller Corlensky G om det spelar nån roll...

Hon är kollad på 16 resp 45 dygn o var dräktig båda gångerna så jag tror ju att det fortfarande är så, men blev så osäker på nu om jag ska kolla henne precis på 90 dygn eller om jag ska göra det innan.

Nån som kan hjälpa mig?:)
 
Sv: Hur är det nu...90 dygn?

Ja, det stämmer. Du måste kunna intyga att hon INTE är dräktig innan 90-dygn om du ska slippa betala.
 
Sv: Hur är det nu...90 dygn?

Tack-det var alltså som jag trodde...jag är faktiskt på väg med henne nu, ska lasta om en liten stund:) Hoppas det är en fölis kvar i magen!
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto som jag misstänker är dräktig. Hon betäcktes 2022, vid dygn 18 sa de att hon va dr men vid dygn 45 sa de att hon...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 903
Senast: Skjøldur
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 161
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 529
Senast: Niyama
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 223
Senast: Lyxzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp