hur kommer jag till svaren på min tråd

L

legolaspiggelin

Hej...jag vet inte riktigt hur jag ska kunna läsa det som folk har svarat på... :idea:(ljushuvud hihi)om jag har postat en tråd och sen vill läsa om någon har svarat vart klickar jag då?Kan någon beskriva hur man använder forumet på ett enkelt och bra sätt. :bow:
 
Sv: hur kommer jag till svaren på min tråd

Om du skriver en tråd så hamnar den automatiskt som "prenummeration" går du in på "kontrollpanelen" i meyn när du är inloggad så ser du vilka trådar du har prenummeration på och vilka som det har kommit nya svar till. Under "trådverktyg" i en tråd kan du också lägga till en tråd till prenummeration.

Hoppas det hjälper lite i alla fall, och hoppas att du hittar svaret ;)

malu
 
Sv: hur kommer jag till svaren på min tråd

Du har skrivit en tråd om fölning och den är flyttad till AVEL och det hittar du under direktmenyn här uppe till vänster, klicka där och leta upp AVEL och klickka på den och där kan du hitta din tråd :D

Annars kan du gå in under ditt nick och under din profil så finns en länk "hitta alla inlägg" & " hitta alla trådar"
 
Sv: hur kommer jag till svaren på min tråd

tack det hjälpte en hel del,jag är inte så bra på datorer och har väl varit mamma ledig för länge...inte använt hjärnkontoret på alldeles för lång tid!!! :bow:
 
Sv: hur kommer jag till svaren på min tråd

Kan jag få passa på att fråga en sak här med? Hur redigerar man ett inlägg efter att man skickat det? Har sett flera som gjort det, men hittar själv inte hur...
Någon?
 
Sv: hur kommer jag till svaren på min tråd

Går bara att ändra ditt inlägg inom 15 minuter (eller runt det) efter att du har postat det....
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 848
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 926
Senast: ako
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 603
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp